قالب وبلاگ
لوکس اسپرت LOX SPORT

لوکس اسپرت LOX SPORT
آخرین آخبار فوتبال روز ...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لوکس اسپرت و آدرس loxsport.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





گزارش AFC از قهرماني پرسپوليس در جام حذفي
 

کنفدراسيون فوتبال آسيا در گزارش بازتاب قهرماني تيم فوتبال پرسپوليس در جام حذفي نوشت: سرخ‌پوشان ايران آسيايي شدند.


     کنفدراسيون فوتبال آسيا در گزارشي از فينال جام حذفي ايران نوشت: تيم فوتبال پرسپوليس علي‌رغم شکست يک بر صفر در ديدار برگشت مسابقه فينال مقابل ملوان بندرانزلي در اين شهر، با قهرماني در مسابقات جام حذفي ايران حضور خود را در ليگ قهرمانان آسيا سال آينده قطعي کرد.
سرخ‌پوشان، که در ديدار رفت با نتيجه 4 بر 2 در ورزشگاه آزادي به پيروزي رسيده بود، پس از گل مهرداد اولادي در دقيقه 19 نتوانست گل خورده را جبران کند و با نتيجه يک بر صفر مغلوب اين تيم شد.

ملوان نتوانست شمار گل‌هاي زده خود را جبران کند و در مجموع با نتيجه 4 بر 3 مغلوب حريف تهراني شد.
شاگردان علي دايي، که سال گذشته نيز توانسته بودند جام قهرماني مسابقات حذفي را به خانه ببرند، در تعداد عنوان‌هاي قهرماني با استقلال، حريف ديرينه‌اش برابر شدند.
پرسپوليس در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا 2011، با 5 امتياز، يعني 6 امتياز کمتر از الاتحاد در گروه سوم در رده سوم قرار گرفت و از راهيابي به جمع 8 تيم برتر بازماند.

 

[ شنبه 21 خرداد 1390برچسب:گزارش AFC از قهرماني پرسپوليس در جام حذفي , ] [ 14:5 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

فينال جام حذفي، 79 مصدوم بر جاي گذاشت
 

رييس مرکز حوادث و فوريت‌هاي پزشکي گيلان با بيان اينکه بازي فوتبال روز جمعه دو تيم پرسيوليس و بندر انزلي، 79 مصدوم برجاي گذاشت، گفت: 15 تن از مصدومان اين حادثه به صورت سرپايي در محل درمان و 64 تماشاچي نيز به بيمارستان‌هاي انزلي و رشت منتقل شدند.


  دکتر لاله فاضل در گفت‌وگو با خبرنگار«حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين باره اظهارکرد: بازي روز جمعه دو تيم‌ فوتبال پرسپوليس و بندرانزلي 79 مصدوم بر جاي گذاشت.

وي با بيان اينکه تکنسين‌هاي اورژانس و امدادگران هلال‌احمر وظيفه پوشش امدادي اين بازي را بر عهده داشتند، گفت: 15 تن از مصدومان اين حادثه به صورت سرپايي و در ورزشگاه تحت مداواي امدادگران اورژانس قرار گرفتند.

وي با بيان اينکه 64 تن از مصدومان اين حادثه توسط امدادگران به بيمارستان‌هاي شهر انزلي و رشت منتقل شدند گفت: 38 تماشاچي اين بازي که به بيمارستان منتقل شده بودند براي مداواي بيشتر در بيمارستان بستري شدند.

فاضل با بيان اينکه صبح امروز 30 تن از مصدومان اين حادثه از بيمارستان مرخص شدند گفت: در حال حاضر هشت تن از تماشاچيان بازي تيم‌هاي بندرانزلي و پرسپوليس در بيمارستان بستري هستند که از اين ميان يک تن از تماشاچيان در قسمت ICU تحت مداوا قرار دارد.

رييس مرکز فوريت‌ها و حوادث غيرمترقبه گيلان در ادامه با بيان اينکه تمامي مصدومان بازي فوتبال دو تيم بندرانزلي و پرسپوليس در وضعيت مناسبي قرار دارند گفت: بيشتر مصدومان اين حادثه به علت تروما ناشي از ازدحام پيش از حد و قرار گرفتن در زير پاي تماشاچيان راهي بيمارستان شدند.

[ شنبه 21 خرداد 1390برچسب:فينال جام حذفي, 79 مصدوم بر جاي گذاشت , ] [ 14:0 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

فصل نقل و انتقالات ليگ برتر فوتبال از امروز آغاز شد
 

فصل نقل و انتقالات ليگ برتر براي فصل يازدهم با پايان يافتن فينال جام حذفي از صبح امروز به صورت رسمي آغاز شد.


      فصل دهم ليگ برتر با قهرماني سپاهان به اتمام رسيد و همچنين پرسپوليس روز گذشته توانست قهرماني جام حذفي را از آن خود کند.
مسابقات فصل بعد ليگ برتر از روز 11 مردادماه سال جاري آغاز مي شود و 18 تيم حاضر در ليگ مجددا بازي ها را از سر مي گيرند.
بر اساس برنامه سازمان ليگ فصل نقل و انتقالات از امروز (شنبه) بطور رسمي آغاز شد و بازيکنان و مربيان مي توانند با حضور در هيات هاي استاني قرادادهاي خود را ثبت کنند.اين فصل تا 10 روز پيش از شروع ليگ ادامه دارد.
طبق قانون هر تيم مي تواند در فصل نقل و انتقالات شش بازيکن ليگ برتري و چهار بازيکن خارجي جذب کند.البته تعداد سهميه بازيکنان ليگ برتري براي تيم هاي تازه صعود کرده (داماش گيلان، مس سرچشمه و فجر سپاسي) هشت نفر است.
طبق اعلام سازمان ليگ سقف قراداد بازيکنان 350 ميليون تومان است و اگر باشگاه يا بازيکني اين سقف را ناديده بگيرد با آنها برخورد مي شود.
همچنين پيش بيني مي شود با توجه به ديدارهاي تيم ملي در مرحله مقدماتي جام جهاني، ديدارهاي تدارکاتي و اردوهاي آماده سازي اين تيم، ديدارهاي تيم اميد و همچنين حضور دو نماينده کشورمان در مراحل حذفي ليگ قهرمانان آسيا ليگ يازدهم با فشردگي خاصي همراه باشد. 
 

[ شنبه 21 خرداد 1390برچسب:فصل نقل و انتقالات ليگ برتر فوتبال از امروز آغاز شد , ] [ 14:1 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

دايي با بازيكنان پرسپوليس خداحافظي كرد
 

سرمربي پرسپوليس شب گذشته با بازيکنان اين تيم خداحافظي کرد.


  تيم فوتبال پرسپوليس روز گذشته با وجود شکست يک بر صفر در ديدار برگشت فينال جام حذفي برابر ملوان، در مجموع دو ديدار به برتري 4 بر 3 رسيد و به عنوان قهرماني دست يافت. سرخپوشان پس از اين مسابقه راهي تهران شدند اما علي دايي به همراه حسن اشجاري بازيکن استيل‌‌آذين جداگانه به سمت تهران حرکت کرد.

در ميانه راه و حدود ساعت 23 علي دايي از بازيکنان خواست در رستوران اردشير واقع در رشت جلسه‌اي برگزار شود و بازيکنان شام را نيز صرف کنند. علي دايي در اين جلسه از بازيکنان پرسپوليس خداحافظي کرد و به آنها گفت: همه شما براي قهرماني زحمت کشيده‌ايد و بايد ببينيد که در چند روز آينده چه اتفاقي خواهد افتاد. اگر همديگر را ديديم در خدمت شما هستم در غير اين صورت شايد اتفاقاتي ديگر بيفتد.

پس از اين جلسه علي دايي از بازيکنان جدا شد و جداگانه به سمت تهران آمد. برخي از بازيکنان نيز با اجازه دايي در رشت از کاروان اين تيم جدا شدند و به شهرستان‌هاي خود رفتند.

 

[ شنبه 21 خرداد 1390برچسب:دايي با بازيكنان پرسپوليس خداحافظي كرد , ] [ 14:1 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

بوندس‌ليگا پرتماشاگرترين ليگ جهان شد
 

فصل پايان يافته 2011-2010 رقابت‌‌هاي باشگاهي دسته اول فوتبال آلمان صاحب رکورد تازه‌اي در زمينه تماشاگر شد.


   به نقل از اشپورت‌بيلد، براساس آمار ثبت شده بيش از 42 هزار نفر تماشاگر در فصل اخير بوندس‌‌ليگا از هر پيکار انجام گرفته،‌ ديدن کردند.
کريستيان زايفرت، رئيس بخش تجاري اتحاديه فوتبال آلمان اظهار داشت: براي نهمين مرتبه در يک دهه گذشته رکورد تماشاگر در بوندس‌ليگا شکسته شد. مطابق آمار موجود رقم ميانگين تماشاگر براي هر بازي 42101 نفر بوده است. اين رقم نشان مي‌دهد بوندس‌ليگا پرتماشاگرترين ليگ جهان است.
وي افزود: همين آمار نشان مي‌دهد بطور متوسط 94 درصد گنجايش ورزشگاه‌‌هاي ما در فصل قبل مملو از تماشاگر بوده است.
در پايان فصل گذشته تيم فوتبال بورسيادورتموند به مقام نخست اين رقابت‌ها رسيد و از بيشترين تعداد تماشاگر در ديدارهاي خانگي برخوردار بود.

 

[ شنبه 21 خرداد 1390برچسب:بوندس‌ليگا پرتماشاگرترين ليگ جهان شد , ] [ 13:59 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

كي‌روش 30 بازيكن را به تيم ملي فوتبال دعوت كرد
 

سرمربي تيم ملي فوتبال نام 30 بازيکن را براي اردوي اتريش اعلام کرد.


   به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، عباس ترابيان سرپرست تيم ملي در اين خصوص اظهار داشت: هنوز بازيکنان شاخصي همچون جواد نکونام بنا بر برنامه هاي باشگاهي شان به تيم ملي ملحق نشده و در آينده نزديک در جمع اردونشينان خواهد بود. برنامه دقيق سفر به اتريش نيز از طريق کارلوس کي‌روش متعاقبا از طريق سايت فدراسيون اعلام خواهد شد.

اسامي بازيکنان به شرح زير است:

دروازه بانان: مهدي رحمتي – شهاب گردان – عليرضا حقيقي – ميثاق معمارزاده

دفاع: خسرو حيدري – حسين ماهيني – سيدجلال حسيني – هادي عقيلي – محمد نصرتي – پژمان منتظري – احسان حاج صفي – مهرداد پولادي

هافبک: آندرانيک تيموريان – قاسم حدادي فر – مصطفي سيفي – پژمان نوري – محمدرضا خلعتبري – حميدعلي عسگر – هادي نوروزي – علي کريمي – ميثم بائو – آرش افشين – ميلاد زنيدپور – ايمان مبعلي – مازيار زارع

حمله: کريم انصاري فرد – رضا نوروزي – سعيد دقيقي – مهرداد اولادي – محمد قاضي

 

[ شنبه 21 خرداد 1390برچسب:كي‌روش 30 بازيكن را به تيم ملي فوتبال دعوت كرد , ] [ 13:57 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

رئيس‌جمهور، گزينه وزارت ورزش را معرفي کرد
 

عضو کارگروه تربيت‌بدني مجلس از معرفي حميد سجادي از سوي رئيس جمهور به عنوان گزينه تصدي وزارت ورزش و جوانان خبر داد.


سيد جلال يحيي‌زاده عنوان کرد: در نامه‌اي که به مجلس ارائه شده نام حميد سجادي به عنوان گزينه پيشنهادي رئيس جمهور براي وزارت ورزش و جوانان اعلام شده است اما باتوجه به اينکه دو مورد در دولت نهم نام افراد پيشنهادي در لحظات آخر تغيير کرد، بايد تا فردا و قرائت رسمي نامه منتظر بمانيم.

وي ادامه داد: آنچه مسلم است اين که تا اين لحظه نام آقاي سجادي به عنوان گزينه پيشنهادي آقاي احمدي‌نژاد به مجلس معرفي شده است. اين موضوع فردا در مجلس مورد بررسي قرار خواهد گرفت.

يحيي‌زاده درباره اينکه نظر نمايندگان در اين باره چيست، خاطرنشان کرد: با توجه به اينکه هفته گذشته مجلس جلسه‌اي نداشت، نمي‌توانم درباره رايزني‌هاي غيررسمي و اينکه آقاي سجادي تا چه اندازه مورد نظر نمايندگان است، صحبت کنم. فردا اين موضوع تا حدود زيادي مشخص خواهد شد.

اين نماينده در پاسخ به اين سؤال که شرايط سجادي را براي احراز اين سمت چگونه مي‌بيند به فارس گفت: ايشان ويژگي‌هاي مثبتي دارند و از سابقه ورزشي خوبي برخوردار هستند. سجادي در سازمان تربيت‌بدني فعاليت کرده و تجارب خوبي دارد اما نکاتي هم وجود دارد که مبهم است و بايد برطرف شود.

وي در توضيح اين موارد اظهار داشت: برخورد ايشان با وزارت ورزش نياز به توضيح دارد و اينکه بدانيم سجادي تا چه اندازه نسبت به تشکيلات اين وزارتخانه باور و ايمان دارد. ارتباطاتي هم که وجود دارد گاهي اوقات مايه نگراني ما درباره سجادي است و از همه مهمتر اين است که بدانيم وي چه برنامه‌اي دارد و مي‌خواهد چه کارهايي انجام دهد. من اکنون نمي‌توانم در اين باره قضاوت کنم و بايد منتظر تشکيل جلسه رسمي مجلس باشيم.

يحيي‌زاده در پايان گفت‌وگو با فارس درباره اينکه چه زماني تکليف اين موضوع مشخص خواهد شد، تاکيد کرد: در صورتي که فردا کار آغاز شود هفته آينده جلسه رأي اعتماد برگزار خواهد شد.
فارس: سجادي از نيروهاي مورد حمايت اسفنديار رحيم مشايي است.

[ شنبه 21 خرداد 1390برچسب:رئيس‌جمهور, گزينه وزارت ورزش را معرفي کرد , ] [ 13:57 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

پرسپوليس قهرمان جام حذفي شد
 

تيم فوتبال پرسپوليس در حالي که با نتيجه يک بر صفر مغلوب ملوان شد، اما با پيروزي چهار بر سه در مجموع دو ديدار، قهرمان جام حذفي شد.


  فوتبال پرسپوليس با غلبه چهار بر سه برابر تيم ملوان در مجموع دو فينال رفت و برگشت، قهرمان جام حذفي شد.

رقابت دو تيم در حالي امروز (جمعه) در ورزشگاه تختي انزلي برگزار شد که تيم ملوان با تک‌گل مهرداد اولادي در نيمه نخست، حريف سرخ‌پوش تهراني را شکست داد، اما اين پيروزي نيز نتوانست ملوانان را به چهارمين قهرماني‌شان در جام حذفي برساند.

بازي رفت دو تيم با نتيجه چهار بر دو به نفع پرسپوليس در ورزشگاه آزادي تهران به پايان رسيده بود.

اين دومين قهرماني پرسپوليس با مربي‌گري علي دايي و سومين قهرماني با مديريت حبيب کاشاني در جام حذفي محسوب مي‌شود.

پرسپوليس پيش از اين چهار عنوان قهرماني در کارنامه‌ داشت که با اين قهرماني به رکورد استقلال که پنج قهرماني در جام حذفي داشت، رسيد.

هدايت ممبيني داور مسابقه به بابک پورغلامي، هادي تاميني و محمد همرنگ از ملوان و حسين بادامکي، عليرضا حقيقي و وحيد هاشميان از پرسپوليس کارت زرد نشان داد.

ترکيب ملوان انزلي:
علي حسني صفت، هادي تاميني، سعيد رمضاني، بابک پورغلامي، محسن مسلمان، محمد همرنگ، پژمان نوري، سعيد سالارزاده، محمد حيدري( از دقيقه 79 عزيز معبودي)، مهدي دغاغله و مهرداد اولادي
سرمربي: فرهاد پورغلامي

ترکيب پرسپوليس:
عليرضا حقيقي، عليرضا نورمحمدي، مجتبي شيري( از دقيقه 12 سپهر حيدري)، سامان آقازماني، ابراهيم شکوري ( از دقيقه 84 سعيد حلافي)، مازيار زارع، حسين بادامکي، حميد علي عسگر، محمد نوري، اشپيتم آرفي( از دقيقه 54 امير حسين فشنگچي) و وحيد هاشميان
سرمربي: علي دايي

 

[ جمعه 20 خرداد 1390برچسب:پرسپوليس قهرمان جام حذفي شد , ] [ 23:45 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

حبيب کاشاني استعفا کرد
 

سرپرست باشگاه پرسپوليس از سمت خود کناره‌گيري کرد.


کاشاني: ماموريت من در پرسپوليس تمام شد
 

سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: علي دايي در فوتبال بزرگ شده و بايد در اين فوتبال بماند.


 حبيب کاشاني پيش از برگزاري مراسم قهرماني پرسپوليس در جام حذفي در جمع خبرنگاران گفت: اين قهرماني را به 36 هزار شهيد استان تهران و به همه عزيزاني که تا اينجاي کار ما را همراهي کردند، تبريک مي‌گويم به خصوص هواداران پرشور پرسپوليس که با ما خنديدند و گريه کردند. آنها با همراهي‌شان ما را در حل مشکلات کمک کردند. اميدوارم اين قهرماني کار کوچکي براي اين هواداران بزرگ باشد.

وي در مورد اينکه در رختکن با علي دايي آشتي کرده يا نه گفت: به هر حال من و ايشان بايد حرف‌هايمان را مي‌زديم. دايي در فوتبال بزرگ شده است و بايد در فوتبال باشد اما من يک معلم‌ام و به سر کار خود مي‌روم. به من گفتند 10 روزه به پرسپوليس بيا اما 2 سال ماندگار شدم. اکنون به سر کار خود برمي‌گردم و اميدوارم فرد مفيدي براي آموزش و پرورش و شوراي شهر تهران باشم. ماموريت من در پرسپوليس تمام شده است.

کاشاني در مورد اينکه معناي اين حرف‌ها خداحافظي از پرسپوليس است، گفت: بحث خداحافظي نيست. من اين فرصت را به ديگر دوستان مي‌‌دهم تا آنها فعاليت کنند. دايي و کادر فني بايد بمانند و منشاء خير و برکت براي پرسپوليس باشند. طبيعي است من تا معرفي فرد جديد تامل خواهم کرد.

[ جمعه 20 خرداد 1390برچسب:حبيب کاشاني استعفا کرد , ] [ 23:44 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

باقري: ديگر فوتبال بازي نمي‌كنم؛ به خواست دايي و بازيكنان آمدم
 

کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: ديگر بازي نمي‌کنم و امروز به خواست دايي و بازيکنان آمدم.


  کريم باقري پس از برگزاري جشن قهرماني تيم فوتبال پرسپوليس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز ملوان در نيمه اول خوب بازي کرد و يک گل خوب هم زد اما در نيمه دوم پرسپوليس بهتر بود و در نهايت نيز توانست قهرمان شود.

وي در مورد حضورش در جشن قهرماني پرسپوليس گفت: دايي و بازيکنان تيم از من خواستند که در کنار تيم باشم و جام قهرماني را بالاي سر ببرم و من هم اين کار را کردم. خدا را شکر مي‌کنم پرسپوليس قهرمان شد و من هميشه خودم را پرسپوليسي مي‌دانم و از اين تيم جدا نبوده و نيستم. اين قهرماني را به طرفداران پرسپوليس تبريک مي‌گويم.

باقري در مورد اينکه امکان دارد فصل آينده دوباره در ميادين فوتبال حاضر شود گفت: نه من ديگر فوتبال بازي نمي‌کنم.

 

[ جمعه 20 خرداد 1390برچسب:باقري: ديگر فوتبال بازي نمي‌كنم؛ به خواست دايي و بازيكنان آمدم , ] [ 23:43 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ
آرشيو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 78
بازدید ماه : 581
بازدید کل : 91294
تعداد مطالب : 202
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1



Alternative content