قالب وبلاگ
لوکس اسپرت LOX SPORT

لوکس اسپرت LOX SPORT
آخرین آخبار فوتبال روز ...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لوکس اسپرت و آدرس loxsport.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فدراسيون فوتبال آرژانتين پاسخ مارادونا را داد
 

يک هفته پس از طرح يک موضوع جنجالي از سوي اسطوره آرژانتين، فدراسيون فوتبال اين کشور به صورت کتبي واکنش نشان داد.


  به نقل از آسوشيتدپرس، روز گذشته فدراسيون فوتبال آرژانتين با صدور بيانيه‌اي اعلام کرد به چه دليل تست دوپينگ در بازي انتخابي جام جهاني آمريکا براي رويارويي انجام نگرفته است.
در اين بيانيه عنوان شد کنترل دوپينگ در آن هنگام امري اجباري نبوده و در مورد اتهامي که ديگو مارادونا مبني بر استفاده از ماده انرژي‌زا وارد کرد، توضيح مشخصي ارائه نداده است. در مقابل تنها عنوان شد که در آن موقع کنترل دوپينگ فقط در موقع برگزاري جام جهاني اجباري بوده است.
بيانيه فوق در حالي روز گذشته در سايت فدراسيون اين کشور منعکس شد که هفته قبل مارادونا جنجال عجيبي را به راه انداخت.
وي در مصاحبه‌اي تلويزيوني عنوان کرد در سال 1993، بازيکنان تيم کشورش با آگاهي خوليو گروندونا، رئيس فدراسيون کنوني و نايب رئيس آن هنگام، اقدام به دوپينگ کردند.
وي گفت: پيش از بازي مقدماتي جام جهاني برابر استراليا در سال 1993، بازيکنان از قهوه‌ خاصي استفاده کردند که حاوي يک ماده انرژي‌زا بود که گروندونا از اين موضوع کاملا مطلع بود.

در مقابل اين ادعا، خوليو گروندونا ‌آن را تکذيب کرد و اظهار داشت: حرف مارادونا حقيقت ندارد. چون ما هيچ‌گاه به بازيکنان ماده دوپينگي نداديم.
چهره افسانه‌اي آرژانتيني‌ها که دو هفته قبل در ازاي 12 ميليون دلار قراردادي دو ساله با تيم الوصل امارات منعقد کرد، در سال‌هاي اخير جدل زيادي با گروندونا داشته که سال گذشته پس از حذف از جام جهاني 2010 آفريقاي‌جنوبي و عدم استمرار قرارداد همکاري ستاره 50 ساله به اوج خود رسيد.
بازيکن تاريخي آرژانتيني‌ها افزود: خوب به خاطر دارم در آن سال مسئولان پزشکي ماده‌اي به قهو‌ه‌ زدند تا ما سريع‌تر بتوانيم در ميدان بدويم. اصلاً مي‌دانيد چرا در استراليا کنترل دوپينگ نبود؟ چون اگر غير از اين بود، آرژانتين نمي‌توانست به جام جهاني آمريکا صعود کند.

رئيس فدراسيون آرژانتين چند روز قبل مارادونا را مشکوک به ادامه اعتيادش خواند و در مقابل از او شنيد که از هفت سال قبل پاک شده است. درحقيقت آتش جنگ لفظي تازه اين دو چهره از همان جدل آغاز شد.


نظرات شما عزیزان:

aliziraee
ساعت17:10---11 خرداد 1390
سلام ممنونم که منو لینک کردی لطفا باز هم به من سر بزن و در خبرنامم عضو شو وهین طور عضو وبلاگم شو باعضویت می تونی عکس هایی از تیمی که خودت توش فعالیت داری برام بفرستی حتی می تونی برای وبلاگ خودت تبلیغات کنی برام عکس هایی بفرست و با فتوشاپ یا هر چیز دیگری اسم وبلاگتو بنویس حتی من عکسی که برام فرستادی رو به 60 نفر که عضو خبرنامه ی من هستند می فرستم تا آمارت بره بالا به امید همکاری بیشتر راستی اگه مشاوره ی در مورد ورزش وساخت وبلاگ خواستی ما در خدمتیم من عضو موسسه ی حجم سبز هستم در موضوع ورزش .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:فدراسيون ,فوتبال ,آرژانتين ,پاسخ مارادونا را داد,, ] [ 20:55 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ
آرشيو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 75
بازدید دیروز : 122
بازدید هفته : 277
بازدید ماه : 276
بازدید کل : 93509
تعداد مطالب : 202
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1