قالب وبلاگ
لوکس اسپرت LOX SPORT

لوکس اسپرت LOX SPORT
آخرین آخبار فوتبال روز ...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لوکس اسپرت و آدرس loxsport.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ژاوي: مسي بهتر از پله و مارادونا است
 

مغز متفکر تيم فوتبال بارسلونا آبي - اناري‌ها را بهترين تيم فوتبال جهان در 20 سال گذشته و ليونل مسي را بهترين بازيکن تاريخ فوتبال جهان مي داند.


 ژاوي هرناندس در گفت و گو با نشريه‌ي بيلد آلمان درباره‌ي اين موضوع گفت: در تاريخ فوتبال جهان تيم‌هاي رويايي زيادي وجود داشته‌اند که از جمله‌ي آنها مي توان به تيم ملي برزيل در زمان حضور پله، آژاکس در زمان کرايف، ميلان در زمان ساچي اشاره کرد. در بيست سال گذشته هم بارسلونا بهترين تيم جهان بوده است.

 ستاره‌ي بارسلونا و تيم ملي اسپانيا درباره ليونل مسي هم عنوان کرد: او بهترين بازيکن تاريخ فوتبال جهان و برتر از پله،‌ مارادونا و کرايف است. ما بايد از او محافظت کنيم، چرا که بارسلونا بدون مسي اين چيزي که مي بينيم نخواهد بود.

 کاپيتان دوم تيم بارسلونا پپ گوارديولا را هم از تحسين و تمجيد خود بي بهره نگذاشت و عنوان کرد: او انسان بسيار زيرک و باهوشي است. پپ مربي بسيار بزرگي است و اميدوارم هميشه در بارسلونا بماند، اگر هم نمي خواهد نفر اول نيمکت باشد به عنوان مدير ورزشي يا رئيس باشگاه فعاليت داشته باشد.

 ژاوي در پايان درباره‌ي ناکامي در جام حذفي اسپانيا که تنها شکست بارسلونا در فصل جاري بود، هم اظهار کرد: رئال مادريد سرسخت ترين حريف ما بود. البته دليل اين سرسختي فوتبال بازي کردن آنها نبود، بلکه اين موضوع به اين مساله برمي گشت که آنها به دنبال خراب کردن بازي بودند. سبک بازي منچستريونايتد را هزار بار بيشتر از رئال مادريد دوست دارم. به نظر من ديدني خواهد بود اگر رئال مادريد بخواهد مقابل ما فوتبال بازي کند.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 17 خرداد 1390برچسب:ژاوي: مسي بهتر از پله و مارادونا است , ] [ 14:21 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ
آرشيو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 189
بازدید دیروز : 122
بازدید هفته : 391
بازدید ماه : 390
بازدید کل : 93623
تعداد مطالب : 202
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1