قالب وبلاگ
لوکس اسپرت LOX SPORT

لوکس اسپرت LOX SPORT
آخرین آخبار فوتبال روز ...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لوکس اسپرت و آدرس loxsport.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آشفتگي آسيايي‌ها در شصت و يکمين کنگره فيفا
 

سرپرست کميته روابط بين الملل فدراسيون فوتبال با آشفته توصيف کردن شرايط آسيايي‌ها در شصت و يکمين کنگره فيفا گفت: در انتخابات فدراسيون بين المللي فوتبال همه چيز به سود بلاتر پيش رفت.


   عباس ترابیان، سرپرست کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال که در شصت و یکمین کنگره فیفا شرکت کرده بود، در خصوص برگزاری این نشست به خبرنگار مهر، گفت: کنگره فیفا بسیار طولانی بود و طی آن در خصوص مثال مختلف بحث و تبادل نظر شد که پایان بخش آن نیز برگزاری انتخابات این فدراسیون بین المللی بود.

وی ضمن نامطلوب خواندن اوضاع کشورهای آسیایی در شصت و یکمین کنگره فیفا گفت: متاسفانه در این اجلاس اتفاقاتی رقم خورد که برای ما قابل قبول و مرسوم نیست. افرادی که تا پیش از این مدام دنبال محمد بن همام بودند و زودتر از او خود را به هواپیمای اختصاصی رئیس AFC می رساندند این بار علیه او موضع گرفته و به جبهه مخالف بن همام رفته بودند.

سرپرست کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه محمد بن همام را به محل برگزاری شصت و یکمین کنگره فیفا راه ندادند، افزود: شب قبل از برگزاری کنگره فدراسیون بین المللی فوتبال به اتاق هر یک از اعضای مجمع نامه‌ای دادند که در آن عنوان شده بود " با توجه به اینکه محمد بن همام از همه فعالیت‌های مرتبط با فوتبال منع شده و محروم است، مسئولان فدراسیون‌ها حق ندارند با او جلسه بگذارند".

وی این موضوع را به نوعی دیکتاتوری تشبیه کرد و گفت: در این نامه قید شده بود که هر فردی یا رئیس فدراسیونی با بن همام اتلاف تشکیل دهد، مستوجب تنبیه و محرومیت خواهد بود. این اقدامات بدین خاطر صورت گرفت که مبادا مسئولان فدراسیون‌های آسیایی دور هم جمع شوند و علیه بلاتر موضع گیری کنند.

ترابیان انتخابات فیفا را به سود بلاتر خواند و اظهار داشت: جلسه به گونه‌ای طراحی شده بود که همه چیز به سود رئیس فیفا پیش برود. همه سخنرانان جلسه در جهت حمایت از رئیس سوئیسی فیفا صحبت کردند و تنها رئیس فدراسیون فوتبال انگلیس در جبهه مخالف بود که البته او هم مخالف حرف نزد و تنها تاکید داشت که به علت مشکلات موجود در فدراسیون بین المللی فوتبال انتخابات این فدراسیون با تاخیر برگزار شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: متاسفانه به این اظهارنظر که مخالف مواضع فیفا نبود هم انتقاداتی از سوی برخی از اطرافیان  بلاتر وارد آمد و به رئیس فدراسیون فوتبال انگلیس نیز تاختند.

سرپرست کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال با اشاره به حضور "جیلونگ" در راس کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: فعلا کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا مسئولیت این کنفدراسیون را به جیلونگ چینی سپرده است. او مواضعی متفاوت با بن همام ندارد و طبیعی است که منافع کشورهای شرق آسیا را درنظر بگیرد. فکر نمی کنم برای ما مشکل خاصی به وجود آید و تغییری در نگاه AFC نسبت به فوتبال ایران صورت بگیرد.

گفتنی است، سپ بلاتر سوئیسی در شصت و یکمین کنگره فدراسیون بین المللی فوتبال با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس فیفا انتخاب شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 13 خرداد 1390برچسب:آشفتگي ,آسيايي‌ها ,در شصت و يکمين ,کنگره فيفا ,, ] [ 19:41 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ
آرشيو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 246
بازدید دیروز : 122
بازدید هفته : 448
بازدید ماه : 447
بازدید کل : 93680
تعداد مطالب : 202
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1