قالب وبلاگ
لوکس اسپرت LOX SPORT

لوکس اسپرت LOX SPORT
آخرین آخبار فوتبال روز ...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لوکس اسپرت و آدرس loxsport.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مانور هوشمندانه بلاتر براي تحت‌الشعاع قراردادن فساد مالي
 

رئيس سوئيسي فدراسيون بين‌المللي فوتبال فيفا با زيرکي خاصي حواشي اخير را تحت الشعاع قرارداد.


  سب بلاتر در شصت‌ويکمين اجلاس روساي اين سازمان که از ساعتي پيش در شهر زوريخ سوئيس آغاز شده، مسئوليت هدايت اين اجلاس را برعهده گرفته است.
وي پس از طرح مسائلي همچون رشوه و اعلام انصراف محمد بن‌همام، رئيس قطري کنفدراسيون فوتبال آسيا از رقابت بر سر مقام رياست اين سازمان، براي مقابله با انتقادات بي‌شمار رسانه‌ها و مردم نسبت به فساد پشت پرده اين سازمان، رفتار‌ زيرکانه‌اي در خلال اجلاس داشت.
به عنوان نمونه پس از آنکه کاتنر، دبير اين سازمان گزارش مبسوطي از وضعيت درآمدهاي اين سازمان در دو نوبت ارائه کرد، وي در چند نوبت به پيشرفت و رشد مالي 59 درصدي اين سازمان در چهار سال قبل از جام جهاني‌ آفريقاي جنوبي اشاره کرد و آن را موفقيتي عظيم در تاريخ اين سازمان دانست.
وي حتي در بخش ديگري نيز عنوان کرد: ما اعضاي فدراسيون جهاني اينجا هستيم براي حفظ فوتبال که به هيچ‌وجه کاري خسته کننده نيست.

[ چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:مانور, هوشمندانه بلاتر,براي تحت‌الشعاع قراردادن فساد مالي,, ] [ 21:27 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

برن‌اشتاين: بابت عدم تغيير ميزبان جام جهاني 2022 متاسفم
 

در حاشيه اجلاس زوريخ رئيس اتحاديه فوتبال انگليس از رد پيشنهادش براي تغيير ميزبان جام جهاني 2022 ابراز تاسف کرد.


  ديويد برن‌اشتاين از اينکه جامعه جهاني فوتبال باخواسته او همراهي نکردند و پس از فاش شدن مسئله رشوه‌دهي براي ميزباني جام جهاني 2022 قطر، واکنشي نسبت به انتخاب مجدد ميزبان نداشته‌، ابراز ناراحتي کرد.
وي در اين باره به اکسپرس گفت: تنها در صورتي که اين خواسته مورد توجه قرار مي‌گرفت و رد نمي‌شد، اعتبار از دست رفته فيفا به اين سازمان بازگردانده مي‌شد.
در اجلاس امروز، خواسته کشورش به همراه تعويق انتخابات فيفا مورد راي‌گيري اعضا قرار گرفت که از 206 عضو اين سازمان 172 عضو راي نياورد.

[ چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:برن‌اشتاين, بابت عدم تغيير ميزبان جام جهاني, 2022 ,متاسفم,, ] [ 21:25 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

سابيا نيز به جمع مربيان آرژانتيني ليگ امارات مي پيوندد
 

مسابقات سال جاري فوتبال ليگ امارات بعد از ورود 'ديه گو مارادونا' به تيم الوصل و امکان پيوستن 'الکس سابيا' به الجزيره، صحنه رويارويي دو مربي قدر آرژانتيني خواهد بود.


     به گزارش خبرگزاري رويترز،''آلفيو باسيله'' سرمربي سابق تيم ملي آرژانتين نيز پيشنهادي از امارات دريافت کرده و در حال بررسي آن است.
سابيا که دستيار ''دانيل پاسارلا'' سرمربي آرژانتين در جام جهاني 1998 بود، بعد از اينکه توانست تيم ''استوديانتس'' را به قهرماني در جام ''ليبرتادورس'' در سال 2009 و ليگ آرژانتين در دسامبر گذشته برساند، شهرت پيدا کرد.
اين مربي 56 ساله در اين باره گفت: با باشگاه الجزيره به توافق رسيده ام و احتمالا پنجشنبه يا جمعه به امارات مي روم.
وي قرار است جانشين ''آبل براگا'' برزيلي شود که در ژوئن به تيم فلوميننزه قهرمان باشگاه هاي برزيل باز خواهد گشت.

[ چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:سابيا, نيز به جمع مربيان آرژانتيني, ليگ امارات مي پيوندد ,, ] [ 21:23 ] [ عبدالاحد دلیجه ]


فقط 1500 تماشاگر استقلال حق ورود به ورزشگاه انزلي را دارند
 

در ديدار ملوان و استقلال فقط 1500 تماشاگر استقلالي حق ورود به ورزشگاه را دارند.


  به گزارش خبرگزاري فارس، ديدار دو تيم ملوان و استقلال در نيمه نهايي جام جذفي ساعت 17 فردا در ورزشگاه تختي انزلي برگزار مي‌شود.
باشگاه ملوان قصد دارد طبق قانون فقط 10 درصد از ظرفيت ورزشگاه را به تماشاگران تيم ميهمان اختصاص بدهد که به اين ترتيب فقط 1500 تماشاگر استقلال حق ورود به ورزشگاه تختي انزلي را خواهند داشت. ظرفيت کامل ورزشگاه تختي حدود 15 هزار نفر است.
استقلال با 5 عنوان قهرماني پرافتخارترين تيم جام حذفي است و ملوان نيز سه بار قهرمان جام حذفي شده است.

[ چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:فقط 1500 ,تماشاگر استقلال حق ورود, به ورزشگاه انزلي را دارند,, ] [ 21:23 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

گفت‌وگوي تلفني بلاتر با پله
 

رئيس فدراسيون جهاني فوتبال جهان براي رهايي از انتقادات روزافزون فساد مالي به سازمانش با اسطوره برزيل همکلام شد.


   به نقل از آبند‌بلات، ظهر امروز و قبل از برگزاري نشست شصت‌ويکمين کنگره فيفا، سپ بلاتر با ادسون آرانتس دوناسيمنتو معروف به پله در برزيل تماس تلفني گرفت.
خبرنگاران حاضر در محل اجلاس امروز زوريخ گزارش دادند اين تماس نزديک به يک ساعت به‌طول انجاميده که مدير فيفا از دوست صميمي‌ خود، براي بازگرداندن اعتبار جهاني به سازمان تحت امر خود، مشورت گرفته است.
پله در گذشته چند بار فساد مالي در اين سازمان را مورد انتقاد قرار داده است. وي به تازگي عنوان کرد براي بازگشت پاکي به فوتبال جهاني حاضر است تمام تجربياتش را در اختيار اين سازمان بگذارد.

[ چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:گفت‌وگوي تلفني بلاتر با پله , ] [ 21:10 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

فان‌نيستلروي وارد مالاگا شد
 

مهاجم هلندي هامبورگ با هواپيماي اختصاصي خود دقايقي پيش وارد فرودگاه مالاگا اسپانيا شد.


   به نقل از آس اسپانيا، رود فان نيستلروي مهاجم اسبق تيم فوتبال رئال مادريد اسپانيا به دعوت شيخ آل ثاني سهامدار بزرگ باشگاه مالاگا و علي سيد مالک هندي اين باشگاه مردمي در جنوب اسپانيا وارد اين شهر شد.
قرار است نيستلروي تا ساعتي ديگر به دفتر کار مالک مالاگا رفته و قرارداد دو ساله اي را به مبلغ 25 ميليون يورو امضا کند.
پرداخت اين مبلغ نجومي براي نيستلروي مشروط به گلزني و درخشش است؛ اما به‌نظر مي‌رسد او و وکيل هلنديش از اين قرارداد کاملا راضي هستند.
برخي بر اين باورند که رئال مادريد نبايد اين مهاجم بزرگ را از دست مي‌داد؛ اما منابع خبري در مادريد همچنان فروش وي به هامبورگ را اقدامي موثر و حرفه‌اي از سوي رئال مادريد توصيف مي‌کنند.

[ چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:فان‌نيستلروي, وارد مالاگا شد,, ] [ 21:9 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

خوشحالي پرسپوليسي‌ها از فهرست كي‌روش
 

اعلام اسامي تيم ملي از سوي کارلوس کي‌روش و حضور 9 پرسپوليسي به اردو، شور و حال خاصي را ميان بازيکنان پرسپوليس به وجود آورد.


   تيم فوتبال پرسپوليس در مرحله نيمه نهايي و در يکي از حساس‌ترين ديدارهاي جام حذفي فردا در اهواز به مصاف فولادخوزستان مي‌رود، از همين رو کاروان تيم فوتبال پرسپوليس با 20 بازيکن ساعت 14:40 امروز از فرودگاه مهرآباد راهي اهواز شد.

* بازيکنان پرسپوليس هنگامي که به فرودگاه مهرآباد آمدند، از سوي تعدادي از هواداران محاصره شدند و بازار امضا و عکس آنقدر داغ بود.

* کاروان پرسپوليس براي سفر به اهواز با کمبود بليت مواجه شدند و براي 4 بازيکن پرسپوليس بليت تهيه نشده بود، اما خيلي سريع محمود خوردبين، سرپرست تيم بليت‌هاي مورد نياز را خريداري کرد تا همه اعضا همراه با کاروان راهي اهواز شوند.

* جواب دادن سؤالات هواداران توسط دايي نيز در فرودگاه مهرآباد در نوع خود جالب بود.

* کاروان پرسپوليس ساعت 14:25و با 10 دقيقه تاخير وارد فرودگاه اهواز شد.

* بازيکنان پس از اينکه به هتل پارس رسيدند، دقايقي دايي براي آنها برنامه‌هاي کاري خود را تا قبل از بازي فردا تشريح کرد و در ادامه بازيکنان به اتاق‌هاي خود رفتند.

* سرخ‌پوشان پايتخت در هتل پارس مستقر شدند.

* اعلام اسامي تيم ملي از سوي کارلوس کي‌روش و حضور 9 پرسپوليسي به اردو، شور و حال خاصي را ميان بازيکنان پرسپوليس به وجود آورد و هر فرد نظر خود را درباره اين انتخاب کي‌روش اعلام کرد. 9 بازيکني که به اردوي تيم ملي دعوت شدند بسيار خوشحال بودند و با نشاط وارد هتل پارس شدند.

* قرار است با دستور دايي ساعت 20:30 دقيقه امشب فيلم‌هاي بازي فولاد خوزستان آناليز شود.

* در حاشيه سفر فيلم بازي پرسپوليس و سپاهان به برخي از بازيکنان که خواستار اين فيلم شده بودند داده شد.

* همچنين قرار است ساعت 10 امشب جلسه بين بازيکنان و کادر فني برگزار شود

[ چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:خوشحالي ,پرسپوليسي,‌ها از فهرست كي‌روش,, ] [ 21:8 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

دعوت کي‌روش از 9 بازيکن پرسپوليس
 

سرمربي تيم ملي فوتبال ايران امروز (چهارشنبه) از 9 بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس براي حضور در اردوي تيم ملي دعوت کرد.




    کارلوس کي‌روش سرمربي تيم ملي فوتبال ايران عصر امروز (چهارشنبه) نام عليرضا حقيقي، رضا نورمحمدي، حميدرضا علي عسگري، حسين بادامکي، مازيار زارع، محمد نوري، هادي نوروزي، اميرحسين فشنگچي و محمد منصوري را براي حضور در اردوي تيم ملي اعلام کرد.


خسرو والي‌زاده مديررسانه‌اي تيم ملي در اين‌باره گفت: بازيکنان پيروزي تاکنون بدليل اينکه درگير رقابتهاي جام حذفي هستند به اردو دعوت نشده بودند اما سرمربي تيم ملي امروز اعلام کرد که اين 9 بازيکن آماده باشند تا هر زمان که کادر فني اعلام کرد، خود را به اردو معرفي کنند.

وي در ادامه خاطرنشان کرد: مرحله دوم اردوي تيم ملي که از روز گذشته آغاز شده است، فردا (پنجشنبه) به پايان مي رسد و مرحله سوم پس از يک روز استراحت از روز شنبه 14 خرداد ماه آغاز مي شود که تا روز دوشنبه بطول خواهد انجاميد. قرار است براي مرحله سوم از تيم هاي بازنده دو ديدار مرحله نيمه پاياني جام حذفي ميان ملوان با استقلال و فولاد با پيروزي که پنجشنبه برگزار خواهد شد، بازيکناني به اردو دعوت شوند.

[ چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:دعوت ,کي‌روش, از 9 بازيکن پرسپوليس,, ] [ 21:7 ] [ عبدالاحد دلیجه ]
[ چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:يك, جام ,و چهار مدعي؛ استقلال ,در شمال, پرسپوليس ,در جنوب ,, ] [ 21:2 ] [ عبدالاحد دلیجه ]
[ چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:استقلال,, پرسپوليس, و 10 تيم ديگر تأييد نشدند,, ] [ 20:58 ] [ عبدالاحد دلیجه ]
صفحه قبل 1 ... 11 12 13 14 15 ... 21 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ
آرشيو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 85
بازدید هفته : 87
بازدید ماه : 1316
بازدید کل : 94549
تعداد مطالب : 202
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1



Alternative content