قالب وبلاگ
لوکس اسپرت LOX SPORT

لوکس اسپرت LOX SPORT
آخرین آخبار فوتبال روز ...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لوکس اسپرت و آدرس loxsport.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





[ جمعه 13 خرداد 1390برچسب:آشفتگي ,آسيايي‌ها ,در شصت و يکمين ,کنگره فيفا ,, ] [ 19:41 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

هيدينک با رد پيشنهاد آيندهوون، يک گام ديگر به چلسي نزديک شد
 

گاس هيدينک، مربي هلندي دنياي فوتبال با رد پيشنهاد حضور در کادر فني تيم سابقش، پي اس وي آيندهوون، يک گام ديگر به بازگشت به لندن و چلسي نزديک تر شد.


  هیدینک که حضور برروی نیمکت مربی گری آیندهوون او را به عنوان موفق ترین مربی هلندی به دنیای فوتبال معرفی کرد، اکنون پیشنهاد حضور در کادر فنی این باشگاه هلندی را روی میز می بیند.

او اکنون مربی تیم ملی ترکیه است و این روزها برای رسیدن تیمش به رقابتهای یورو 2012 در مرحله گروهی بازیهای متعددی را پیش رو دارد؛ در این میان سران باشگاه آیندهوون به فکر بازگرداندن این مربی بزرگ که شش قهرمانی در لیگ هلند را برای این تیم به ارمغان آورد و چهار جام حذفی را برای این تیم کسب کرد و آیندهوون را در سال 1988 به قهرمانی اروپا رساند،هستند.

مارسل برندز، مدیر فنی باشگاه آیندهوون گفت:« ما با گاس هیدینک صحبت کردیم و پیشنهادی برای پذیرش پست مشاوره به او ارائه دادیم. او به ما گفت که ما می توانیم از او مشاوره بگیریم ولی به شدت سرگرم هدایت تیم ملی ترکیه است و شرایط خوبی برای پیوستن به تیم ما ندارد.او گفت که نمی تواند این شغل را از طریق تلفن انجام دهد.»

هیدینک که آپارتمانی در مرکز آمستردام دارد، تمایل بیشتری برای انجام مذاکره با سران آژاکس دارد.سران آژاکس در حال بازسازی کادر فنی تیمشان هستند

البته هنوز مشخص نیست که آیاسران آژاکس حاضر به پرداخت مبلغ مورد نیاز مسئولان فدراسیون فوتبال ترکیه برای جدایی هیدینک از این تیم هستند یا خیر .

از سوی دیگر سران چلسی امیدهای فراوانی دارند که هیدینک بار دیگر به تیمشان بازگردد. هیدینک در سال 2009 به طور موقت هدایت این تیم را برعهده گرفت و جانشین لوئیس فلیپه اسکولاری شد.

[ جمعه 13 خرداد 1390برچسب:هيدينک ,با رد پيشنهاد آيندهوون, يک گام ديگر به, چلسي نزديک شد, , ] [ 19:38 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

تيم ملي فوتسال ايران برابر ژاپن هم متوقف شد
 

تيم ملي فوتسال ايران بعد از شکست برابر برزيل و توقف مقابل روماني، در سومين بازي‌اش در تورنمنت پنج جانبه چين، مقابل تيم ژاپن هم به تساوي رسيد.


   سومين بازي تيم ملي فوتسال ايران در تورنمنت پنج جانبه چين امروز (جمعه) برابر تيم ژاپن برگزار شد، برابر تيمي که روز گذشته موفق شده بود ميزبان رقابت‌ها را از پيش رو بردارد.
در حالي که اين بازي با نتيجه 2 بر يک به نفع ايران پيگيري مي‌شد،‌ در پايان دو تيم به تساوي 2 بر 2 رضايت دادند.

پيش از اين قرار بود بازي امروز تيم ملي از ساعت 17:30 آغاز شود که با تغيير برنامه، اين مسابقه که از ساعت 15 به وقت ايران در شهر هانگجوي چين آغاز شد.
تيم ايران با اين نتيجه در جدول مسابقات 2 امتيازي شد.
گل‌هاي اين ديدار را وحيد شمسايي و سيدعلي کيايي به ثمر رساندند.

در روزهاي چهارشنبه و پنجشنبه گذشته نيز يک شکست برابر برزيل و يک تساوي مقابل روماني در کارنامه تيم ملي به ثبت رسيده بود.
تيم ايران فردا (شنبه) آخرين بازي‌اش در اين تورنمنت پنج جانبه را برابر چين برگزار مي‌کند و در روز پاياني رقابت‌ها نيز با قرعه استراحت روبه‌روست.

[ جمعه 13 خرداد 1390برچسب:تيم ملي, فوتسال ايران, برابر ژاپن هم متوقف شد ,, ] [ 19:37 ] [ عبدالاحد دلیجه ]


موراتي:خريد ده روسي ايده بدي نيست
 

ماسيمو موراتي، رئيس باشگاه اينتر در صحبتهايي نظرش را در مورد جا افتادن دانيله ده روسي در رختکن جوزپه مئاتزا اعلام کرد و درعين حال به اين نکته اشاره کرد که جذب اين ستاره اصلاکار آساني نخواهد بود.


   سران اینتربه دنبال آن هستند تا برای بازپس گیری جام قهرمانی از میلان ، حضور گسترده ای در بازار نقل و انتقالات تابستانی داشته باشند و موراتی در این رابطه با وب سایت رسمی اینتر صحبت کرده است.

موراتی در این رابطه گفت:«خرید ده روسی ایده بدی نیست ولی ما مذاکراتی را با سران رم در این راستا آغاز نکرده ایم. فکر نمی کنم تماسهایی برای بررسی نحوه های عملی شدن این انتقال در جریان باشد و راستش این بازیکن هم به تیمش و به ویژه به شهر رم متعهد است.»

او ادامه داد:« از نظر من هم ده روسی بازیکن باکیفیتی است و فکر نمی کنم که تجربه حضور او در اینتر تجربه بدی باشد.»

موراتی در ادامه از احتمال پیوستن خاویر پاستوره به تیمش هم صحبت کرد و اعلام کرد که بعید است که اینتر برای جذب این ستاره وارد عمل شود:« همه مامی دانیم که پاستوره فوق العاده است. او در فینال جام حذفی هم بازی خوبی را به نمایش گذاشت ولی فکر نمی کنم مذاکره برای جذب او ممکن باشد.»

[ جمعه 13 خرداد 1390برچسب:موراتي,خريد ده روسي, ايده بدي نيست ,, ] [ 19:36 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

مورينيو: رئال تلاشي براي جذب آخرو نکرده است
 

مورينيو سرمربي رئال مادريد اعلام کرد اين باشگاه هيچ اقدامي براي جذب سرخيو آخرو انجام نداده است.


  آخرو آرژانتینی اعلام کرده قصد دارد تابستان امسال بیسنته کالدرون را ترک کند و گفته می شود رئال قصد دارد این مهاجم 23 ساله را به خدمت بگیرد.

چلسی و یوونتوس دیگر مشتریان آخرو هستند اما در حالی که گفته می شود رئال مادرید مشتری اصلی این بازیکن است اما مورینیو هر گونه تماس برای جذب او را تکذیب می کند.

مورینیو می گوید :" اقدامی برای جذب آخرو انجام نداده ایم. او بازیکن بسیار خوبی است و من علاقه زیادی به او دارم اما هیچ تماسی برای به خدمت گرفتن او از سوی ما صورت نگرفته است. او در حال حاضر بازیکن اتلتیکو مادرید است و رئال با بازیکنانی که با باشگاه شان قرارداد دارند به صورت مستقیم وارد مذاکره نمی شود."

مورینیو در ادامه در مورد وضعیت دو مهاجم فعلی باشگاه یعنی کریم بنزما و گونسالو ایگواین گفت:" هر دو بازیکن در رئال می مانند و فروشی نیستند. ما مذاکرات را با آنها انجام داده ایم و به توافقات لازم نیز رسیده ایم. آنها مطمئنا در رئال می مانند."

[ جمعه 13 خرداد 1390برچسب:مورينيو, رئال تلاشي, براي جذب آخرو نکرده است ,, ] [ 19:35 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

فرگوسن 100 ميليون پوند بودجه گرفت
 

بنابه نوشته يک روزنامه چاپ انگليس سرمربي تيم منچستريونايتد براي استخدام 5 بازيکن جديد بودجه اي بالغ بر 100 ميليون پوند تامين کرده است.


   به نقل از منچسترايونينگ استاندارد، سرآلکس فرگوسن سرمربي مجرب و سالخورده شياطين سرخ اولدترافورد از مدت ها قبل درپي بازسازي کادر بازيکنانش براي فصل آينده بود.
او هفته گذشته وقتي تيمش در ديدار نهايي ليگ قهرمانان اروپا 3 بر يک در ورزشگاه شهر ويمبلي مغلوب بارسلونا شد، در اولين گام قرارداد مايکل اوون، مهاجم تکنيکي خود را براي يک سال ديگر تمديد کرد. حرکتي که از سوي کارشناسان به عنوان اولين اقدام جدي مربي 69 ساله در مسير بازسازي کادرش تعبير شد.

پس از آن از طريق منابع نزديک به يونايتدي ها شنيده شده وي موافقت مديريت باشگاه را براي تامين 100 ميليون پوند کسب کرده است. براين اساس اکنون شنيده مي شود مسئول فني 25 سال گذشته اولدترافوردي ها دنبال خريد بازيکناني همچون اشلي يانگ، لوکا مودريچ، وسلي اسنايدر، داويد دخه آ و جک رودول است.
مربي تيم براي هموارکردن چنين انتقال هايي پس از خداحافظي پل اسکولز، ادوين فان درسار و گري نوويل، وضعيت اوون هارگريوز را با عدم ارائه پيشنهادي جديد، عملا مشخص کرد.

علاوه براين فرگي بازهم در کادر بازيکنان موجود خود دنبال نفراتي مي گردد که ميزان بهره دهي کافي نداشته اند تا به طور رسمي اعلام کند به فکر تيمي ديگر باشند. به نظر مي رسد در روزهاي آينده وضعيت بازيکناني همچون توماس کوژاک، وس براون، دارن گيبسن و گابريل اوبرتان را نيز مشخص کند. نفراتي که تصور مي شود مجبور به ترک اولدترافورد شوند.
همچنين مام بيرام ديوف و ريچي دوي لت، دو بازيکني هستند که به گمان برخي جزو کادر آينده بازيکنان اين مربي نيستند.
ازطرفي با استفاده از فروش احتمالي ديميتار برباتف به تيمي ديگر، منچستري ها گويا مي خواهند بخشي از بودجه خريدهاي تابستاني خود را تامين کنند. احتمال زيادي داده مي شود برباتف به خانه سابقش يعني تاتنهام بازگردد تا راه انتقال مودريچ هموارتر از آن باشد که انتظار مي رود.

[ جمعه 13 خرداد 1390برچسب:فرگوسن, 100 ميليون پوند, بودجه گرفت ,, ] [ 19:31 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

شوارتزر: تا جام جهاني 2014 براي استراليا بازي مي‌كنم
 

دروازه بان پرسابقه فولام انگليس حضور در جام جهاني 2014 برزيل را هدف خود قرارداده است.


   به نقل از سايت باشگاه فولام ، مارک شوارتزر که سابقه حضور زيادي در تيم ملي استراليا دارد، گفت: پس از جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي، با هولگر اوسيک، سرمربي تازه وارد تيم که به کارم درگذشته اعتقاد زيادي دارد، صحبت کردم. در گفت وگو با وي متوجه شدم او به کارم اعتقاد راسخ دارد و خواهان ادامه همکاري من با تيم ملي است. وضعيت آمادگي ام ايده ال است و مي توانم مطابق خواسته او به همکاري با تيم ملي تا جام جهاني بعدي در برزيل، عمل کنم.

سنگربان 38 ساله در پيکارهاي جام جهاني آفريقاي جنوبي تيم سرزمين کانگورها را همراهي کرد. به باور او تا پيکارهاي جام جهاني برزيل، او 41 ساله خواهد شد و با حفظ شرايط جسماني مطلوب خويش مي تواند به زرد و سبزپوشان کشورش کمک کند.
شوارتزر ادامه داد: اوسيک بسيار علاقمند است همکاري ام تداوم يابد. حتي به من گفت که برنامه کاملي براي آينده دارد. البته براي اين منظور کاري بس دشوار پيش رو دارم. چون بايد ميان تيم ملي و فولام، اجازه هيچ تداخلي ندهم.

[ جمعه 13 خرداد 1390برچسب:شوارتزر, تا جام جهاني, 2014 براي استراليا,بازي مي‌كنم ,, ] [ 19:31 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

خوليو گروندونا: باتيستا آبروي تيم ملي آرژانتين را برد
 

خوليو گروندونا، رئيس فدراسيون فوتبال آرژانتين، بعد از شکست 4-1 اين تيم مقابل نيجريه، سرخيو باتيستا، سرمربي آلبي سلسته را مورد انتقاد قرار داد و گفت که اين شکست به سابقه تيم ملي آرژانتين ضربه زده است.


   در این دیدار باتیستا بیشتر از بازیکنان زیر 25 سال استفاده کرد و در نهایت شکست سنگینی را متحمل شد.

گروندونا که از این شکست به شدت عصبانی بود اعلام کرد که چنین نتایجی قابل پذیرش نیست.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" این بازی های فقط برای پول درآوردن نیست. این بازی هایی است که باتیستا درخواست کرده است. نباید به پرستیژ تیم ملی ضربه زد."
او باتیستا را متهم کرد که تیم ملی نیجریه را دست کم گرفته و به همین دلیل بازیکنانی کم تجربه به میدان فرستاده که موجب چنین شکست سنگینی برای آرژانتین شده است.

" شما نمی توانید مقابل نیجریه که با بهترین بازیکنانش به میدان آمده، از بازیکنانی استفاده کنید که در سطح آنها نیستند."

[ جمعه 13 خرداد 1390برچسب:خوليو گروندونا, باتيستا آبروي, تيم ملي آرژانتين را برد ,, ] [ 19:29 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

فن نيستلروي: مي خواهم بهترين بازي هايم را براي مالاگا انجام بدهم
 

رود فن نيستلروي، خريد جديد باشگاه مالاگا، از پيوستن به اين تيم اسپانيايي بسيار خوشحال است و اعلام کرد که قصد دارد در لاليگا از فوتبال خداحافظي کند.


   این مهاجم 34 ساله که قراردادش با هامبورگ به پایان رسیده بود، با قراردادی 1 ساله به مالاگا پیوست.

نیستلروی پیش از این بین سال های 2006 تا 2010 در لالیگا پیراهن رئال را به تن کرد و از اینکه بار دیگر به فوتبال اسپانیا برگشته بسیار خوشحال است.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" این یک پروژه جدید است اما با حضور افرادی مانند مانوئل پیگرینی (سرمربی مالاگا) من متقاعد شدم که این می تواند آغاز یک موفیت بزرگ باشد.

من به اینجا آمدم و قول می دهم که به سختی کار کنم. هدف من پیروزی و پیشرفت کردن است. این آخرین مرحله دوران بازی من است. می خواهم بازی های زیادی در تیم مالاگا انجام بدهم  و با غرور از فوتبال خداحافظی کنم."

مالاگا در رقابت های این فصل در رده یازدهم قرار گرفت و توانست از سقوط به دسته دوم نجات پیدا کند. آنها تنها 3 امتیاز با منطقه خطر فاصله داشتند.

[ جمعه 13 خرداد 1390برچسب:فن نيستلروي, مي خواهم بهترين ,بازي هايم را براي مالاگا انجام بدهم ,, ] [ 19:28 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

پويول: انگيزه هاي زيادي دارم تا سريع به ميادين برگردم
 

روز چهارشنبه بود که کارلس پويول، مدافع باتجربه بارسلونا زانوي چپش را به تيغ جراحي سپرد و روز پنجشنبه بود که از بيمارستان مرخص شد.


   مدافع باتجربه کاتالان بعد از مرخصی از بیمارستان گفت:« انگیزه های زیادی دارم تا روند بهبودم را برای رسیدن به آمادگی 100% طی کنم.»

پویول از پزشکان پرسیده که چه زمانی می تواند به زمین چمن بازگردد و اکنون مطمئن است که اندکی بیش از یک ماه دیگر به روزهای اوج می رسد. البته به  نظر می رسد که بازگشت او به شرایط آرمانی فیزیکی حدود 2 تا 3 ماه دیگر خواهد بود.

دکتر پرونا به این نکته ای اشاره کرده که در دیدارهای پایانی فصل گذشته هیچ ریسکی درمورد پویول انجام نشده و حتی اگر گواردیولا می خواست، پویول می توانست در فینال ومبلی هم به میدان برود :« حضور پویول در دیدار فینال هیچ ریسکی نبود.»

[ جمعه 13 خرداد 1390برچسب:پويول, انگيزه هاي, زيادي دارم تا سريع به ميادين برگردم ,, ] [ 19:27 ] [ عبدالاحد دلیجه ]
صفحه قبل 1 ... 6 7 8 9 10 ... 21 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ
آرشيو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 1941
بازدید کل : 93235
تعداد مطالب : 202
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1



Alternative content