قالب وبلاگ
لوکس اسپرت LOX SPORT

لوکس اسپرت LOX SPORT
آخرین آخبار فوتبال روز ...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لوکس اسپرت و آدرس loxsport.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





باقري: ديگر فوتبال بازي نمي‌كنم؛ به خواست دايي و بازيكنان آمدم
 

کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: ديگر بازي نمي‌کنم و امروز به خواست دايي و بازيکنان آمدم.


  کريم باقري پس از برگزاري جشن قهرماني تيم فوتبال پرسپوليس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز ملوان در نيمه اول خوب بازي کرد و يک گل خوب هم زد اما در نيمه دوم پرسپوليس بهتر بود و در نهايت نيز توانست قهرمان شود.

وي در مورد حضورش در جشن قهرماني پرسپوليس گفت: دايي و بازيکنان تيم از من خواستند که در کنار تيم باشم و جام قهرماني را بالاي سر ببرم و من هم اين کار را کردم. خدا را شکر مي‌کنم پرسپوليس قهرمان شد و من هميشه خودم را پرسپوليسي مي‌دانم و از اين تيم جدا نبوده و نيستم. اين قهرماني را به طرفداران پرسپوليس تبريک مي‌گويم.

باقري در مورد اينکه امکان دارد فصل آينده دوباره در ميادين فوتبال حاضر شود گفت: نه من ديگر فوتبال بازي نمي‌کنم.

 

[ جمعه 20 خرداد 1390برچسب:باقري: ديگر فوتبال بازي نمي‌كنم؛ به خواست دايي و بازيكنان آمدم , ] [ 23:43 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

تيم فوتبال اميد ايران، سوريه را شكست داد
 

تيم ملي فوتبال اميد ايران در ديداري دوستانه تيم اميد سوريه را شکست داد.


  تيم ملي اميد ايران از ساعت 19:45 در ورزشگاه آزادي در ديداري دوستانه به مصاف سوريه رفت و با نتيجه 2 بر يک به برتري رسيد. احسان حاج صفي و ميلاد فخرالديني گل‌هاي تيم ايران را به ثمر رساندند.
اين اولين بازي تدارکاتي بين المللي تيم اميد ايران با سرمربيگري عليرضا منصوريان بود.
تيم اميد ايران خودش را براي ديدار با تيم اميد عراق در چارچوب مقدماتي المپيک لندن آماده مي‌کند مسابقه‌اي که روز 29 خرداد در اربيل عراق برگزار خواهد شد.

[ جمعه 20 خرداد 1390برچسب:تيم فوتبال اميد ايران, سوريه را شكست داد , ] [ 23:41 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

محمد زيدان 9 پيشنهاد از تيم هاي حاشيه خليج فارس دارد
 

محمد شيها مدير برنامه هاي محمد زيدان در وب سايت رسمي اين بازيکن اعلام کرد ستاره باشگاه دورتموند از 9 تيم حاشيه خليج فارس پيشنهاد همکاري دارد.


 شیها نام باشگاه های علاقمند به جذب این بازیکن را ذکر نکرد اما گفت سه باشگاه از عربستان سعودی هستند. دو باشگاه نیز از امارات متحده عربی هستند که به احتمال فراوان یکی از آنها الاهلی است. چهار باشگاه باقی مانده هم همه قطری هستند که الریان در صدر آنها قرار دارد.

 زیدان اعلام کرده تمام پیشنهاد را بررسی خواهد کرد اما باشگاه های مصری برای او در اولویت قرار دارند.این در حالی است که باشگاه الهلال علاقه اش به جذب زیدان را تکذیب می کند، اما پیش از این آنها خود را آماده جذب این بازیکن اعلام کرده بودند.

 

[ جمعه 20 خرداد 1390برچسب:محمد زيدان 9 پيشنهاد از تيم هاي حاشيه خليج فارس دارد , ] [ 23:41 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

علاقه سريعترين مرد جهان به فوتبال
 

قهرمان و رکورددار دوي صدمتر جهان و المپيک معتقد است مي تواند در تيم فوتبال منچستريونايتد بازي کند!


    اوسين بولت دونده جامائيکايي که در رقابتهاي دو صد متر المپيک پکن با ثبت زمان 9ثانيه و 58 صدم ثانيه رکورد جهان را به نام خود ثبت کرد، با اعتماد به نفس بالاي خود از توانايي اش براي حضور در ترکيب اصلي تيم فوتبال منچستريونايتد سخن مي گويد.


بولت که رکورد دو 200 متر جهان را هم به نام خود ثبت کرده درباره فوتبال مي گويد: واقعا دوست دارم بعد از بازنشسته شدن فوتبال بازي کنم. در تمام اين مدت بازيهاي فوتبال را زيرنظر داشته ام و هميشه دوست داشتم روزي خودم بازي کنم.


سريعترين مرد جهان در گفتگویی گفت: به طور جدي به اين موضوع فکر مي‌کنم و حس مي‌کنم که اين توانايي را دارم که بتوانم در تيم منچستريونايتد بازي کنم! سرعت بالايي دارم، البته مهارتم به حد کافي نيست اما در مجموع به اندازه کافي خوب هستم که بتوانم براي يونايتد بازي کنم.


بولت در سال 2009 در باشگاه منچستريونايتد حاضر شد و بدون طرح و برنامه قبلي تصميم گرفت که راهکارهايي براي افزايش سرعت کريستيانو رونالدو را به او آموزش دهد.

 
 

[ جمعه 20 خرداد 1390برچسب:علاقه سريعترين مرد جهان به فوتبال , ] [ 23:40 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

پيشنهاد مربي‌گري گالكسي به بكام
 

باشگاه لس آنجلس گالکسي براي نگهداشتن ستاره انگليسي خود در آمريکا به وي پيشنهاد مربيگري در اين تيم را ارائه کرده است.


 به نقل از سايت تراي بال، در پايان فصل جاري رقابت‌هاي MLS ، قرارداد پنج ساله ديويد بکام با اين تيم آمريکايي به پايان مي‌رسد و سران اين باشگاه براي اينکه بتوانند وي را در اين تيم حفظ کنند تصميم گرفتند او را به عنوان مربي اين باشگاه انتخاب کنند.

 البته بکام اعلام کرده بيشتر دوست دارد يک سال ديگر در ميادين حضور داشته باشد تا اينکه بخواهد به عنوان مربي اين باشگاه معرفي شود. اگر قرارداد ديويد بکام يک سال ديگر با گلکسي تمديد شود و وي بخواهد به عنوان بازيکن به کار خود ادامه دهد، طي قراردادي قرضي از ژانويه تا آوريل سال 2012 به عنوان بازيکن قرضي راهي اروپا خواهد شد.

 به هر حال همه چيز بسته به نظر بکام است که بخواهد به عنوان بازيکن به کارش ادامه دهد و يا با خداحافظي از فوتبال به دنياي مربيگري پا بگذارد.

[ چهار شنبه 18 خرداد 1390برچسب:پيشنهاد مربي‌گري گالكسي به بكام , ] [ 21:14 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

انتقال تيم نفت تهران به استان مركزي قطعي شد
 

مديرعامل باشگاه نفت تهران از انتقال قطعي تيم فوتبال نفت به استان مرکزي خبر داد.


   منصور قنبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، اظهار داشت: انتقال تيم نفت تهران به استان مرکزي امروز قطعي شد و ما نامه‌اي به فدراسيون نوشتيم که انتقال تيم نفت بلامانع است.
وي ادامه داد: تا انجام تشريفات قانوني اداره کل تربيت بدني استان مرکزي تيم نفت تهران را تحويل مي‌گيرد و از امروز ديگر قمري مديرکل تربيت بدني استان مرکزي متولي تيم نفت است.

قنبرزاده در مورد اينکه تکليف ورزشکاراني که با اين تيم قرارداد دارند و نام تيم نفت چه خواهد شد، گفت: تمام اين مسائل در حوزه اختيارات اداره کل تربيت بدني استان مرکزي است و شايد نام نفت تهران به تربيت بدني اراک يا هر نام ديگري تغيير کند. اين مسائل در حوزه اختيارات سرپرست جديد تيم فوتبال نفت است.
در مورد ورزشکاران نيز همان اداره کل تصميم‌گيرنده است ما فقط مراسمي جهت معارفه مسئولان جديد تيم با حضور ورزشکاران برگزار خواهيم کرد.

 

[ چهار شنبه 18 خرداد 1390برچسب:انتقال تيم نفت تهران به استان مركزي قطعي شد , ] [ 21:13 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

مورينيو: قطر پيشرفت زيادي داشته است
 

سرمربي تيم فوتبال رئال مادريد در بازديد از آکادميAspire دوحه قطر آن را مجموعه‌اي بي نظير خواند و گفت: قطر پيشرفت زيادي داشته است.


  به نقل از مارکا اسپانيا، خوزه مورينيو که به دعوت امير قطر وارد دوحه شده پس از ضيافت باشکوه شام در فدراسيون فوتبال اين کشور عصر روز گذشته در افتتاح مجموعه ورزشي Aspire حضور يافت و هنگام امضاي پيراهن رئال مادريد در شعبه همين باشگاه در مجموعه مذکور گفت: به عقيده من تمام کساني که در مورد قطر افکار منفي دارند و ميزباني در جام جهاني را حق اين کشور نمي‌دانند بايد به اين جا سفر کنند. البته مشکلاتي هست که اگر نبود باعث شگفتي مي‌شد و مقامات فوتبال قطر سرگرم مبارزه با همين مشکلات هستند و جديت آنها در اين راه ستودني است.
مورينيو ادامه داد: پيشرفت زيادي در فوتبال و به طور کلي ورزش قطر صورت گرفته و از اين بابت به آنها تبريک مي گويم.

 

[ چهار شنبه 18 خرداد 1390برچسب:مورينيو, قطر پيشرفت زيادي داشته است ,, ] [ 15:41 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

مارادونا شاگردانش را به اردوي اتريش مي‌برد
 

چهره اسطوره‌اي فوتبال آرژانتين و جهان شاگردان خود را براي حضوري مطلوب در فصل جديد ليگ امارات به اتريش مي‌برد.


  به نقل از روزنامه الاتحاد، ديگو مارادونا که حدود يک ماه قبل با تيم الوصل امارات با قراردادي 2 ساله به مبلغ دوازده ميليون دلار به توافق رسيد،‌ براي آماده سازي تيم شهر کرتنن اتريش را به عنوان محل برپايي اردوي تيم اماراتي در نظر گرفت.
اين مربي به خبرنگاران در دبي اعلام کرد که از تاريخ 13 تا 22 جولاي(22 تا 31 تيرماه) بازيکنان الوصل در اين منطقه خوش‌ آب و هواي انجام خواهند داد.
وي اظهار اميدواري کرد دراين کمپ، تيمش به بالاترين سطح آمادگي برسد و با آمادگي کامل مهيا حضور در رقابت‌هاي فصل بعد شود.

 

[ چهار شنبه 18 خرداد 1390برچسب:مارادونا ,شاگردانش, را به اردوي اتريش مي‌برد ,, ] [ 15:40 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

هفتمين پيروزي پياپي ژرمن ها
 

دوره طلايي آلمان در رقابتهاي مرحله مقدماتي يورو2012 همچنان ادامه دارد. ژرمن ها در ديدار سه شنبه شبشان مقابل آذربايجان به پيروزي 1-3 دست يافتند.


   در نیمه اول مسعوت اوزیل و ماریو گومز برای ژرمنها گلزنی کردند تا هفتمین برد پیاپی آنها در مرحله گروهی به دست بیاید و بدین ترتیب آینده شاگردان برتی فوکتس به اما و اگر سپرده شد.

اولین گل این بازی در دقیقه 30 توسط مسعوت اوزیل از راه رسید و ماریو گومز در دقیقه 41 برای دومین بار ژرمنها را به گل رساند. سومین گل آلمان هم در دقیقه 92 توسط آندره شورله به ثمر رسید. مراد حسینوف در دقیقه 89 تنها گل تیم میزبان را به ثمر رساند.

بدین ترتیب آلمان به هفتمین پیروزی در هفت دیدار خود در گروه آ مرحله مقدماتی یورو2012 دست یافت و کسب سه امتیاز در دیدار آتی این تیم مقابل اتریش، صدرنشینی آلمان در این گروه را مسجل خواهد کرد. آذربایجان هم با کسب سه امتیاز از شش بازی، پائین تر از قزاقستان ،در قعر جدول  قرار دارد

 

[ چهار شنبه 18 خرداد 1390برچسب:هفتمين ,پيروزي ,پياپي ژرمن ها ,, ] [ 15:39 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

اسکوربورد ديدارهاي دوستانه در سرتاسردنيا
 

سه شنبه شب در سرتاسر دنيا ديدارهاي دوستانه متعددي برگزار شد و طي اين ديدارها نتايج زير به دست آمد:


  شب گذشته در چند نقطه جهان ديدارهاي تدارکاتي انجام گرفت که اسپانيا، قهرمان پيکارهاي آفريقاي‌جنوبي موفق شد با درخشش داويد ويا5، روديگوئز20 و ژاوي آلونسو 45 ، با نتيجه 3 بر صفر در خاک حريف آمريکايي به برتري برسد.
در ديداري ديگر ايتاليا در ايرلند، شکست تلخ 2 بر صفر را پذيرا شد. در اين بازي کيت آندروز36 و کاکس 90 براي تيم پيروز ميدان گلزني کردند.
تيم ملي برزيل نيز با يک گل از سد روماني، ميهمان خود عبور کرد. دراين بازي نيمار در دقيقه 21 تک لگ بازي را به ثمر رساند.

*نتايج ساير ديدارها به اين شرح است:
استراليا صفر- صربستان صفر

ژاپن صفر- جمهوري چک صفر

کره‌جنوبي 2- غنا يک
گل‌ها:‌جي 10، 90 براي کره، آسامواه ژيان 63

گابن صفر - گامبيا يک
گل: اولينک 32

نروژ يک - ليتواني صفر
گل: پدرسن 84

روسيه صفر- کامرون صفر

اتريش 3- لتوني يک
گل‌ها: ديبون 75، مارتين هارنيک 81، 90 براي اتريش، پاول ماهيديک 49 براي لتوني

پاراگوئه صفر- بوليوي صفر

[ چهار شنبه 18 خرداد 1390برچسب:اسکوربورد ديدارهاي ,دوستانه در سرتاسردنيا ,, ] [ 15:38 ] [ عبدالاحد دلیجه ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 21 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ
آرشيو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 83
بازدید ماه : 586
بازدید کل : 91299
تعداد مطالب : 202
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1



Alternative content