قالب وبلاگ
لوکس اسپرت LOX SPORT

لوکس اسپرت LOX SPORT
آخرین آخبار فوتبال روز ...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لوکس اسپرت و آدرس loxsport.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





جوزپه روسي: بازي کردن کنار کاسانو آسان است
 

جوزپه روسي ستاره ايتاليايي دنياي فوتبال خوشحال است که در ديدار جمعه شب تيمش مقابل استوني موفق شد تا به همراه آنتونيو کاسانو به گل برسد.


  با این برد ایتالیا به روند پیشرفت در گروه سی رقابتهای مقدماتی یورو2012 ادامه داد.

روسی رقابتهای فصل گذشته لالیگا را با به ثمر رساندن 18 گل در 36 بازی به پایان برد. او 11 گل هم در لیگ اروپا به ثمر رساند و در 5 دیداری که در جام حذفی برگزار کرد، به سه گل رسید.

روسی در پایان دیدار جمعه شب به خبرنگاران گفت:« فصل فوق العاده ای است و خوشحالم که همه چیز خوب پیش می رود. قطعا می خواستم در بازی جمعه شب عملکرد بهتری داشته باشم.»

روسی درمورد شیوه ای که پراندلی برای تیمش در دیدار مقابل استونی درنظر گرفته بود گفت:« چزاره پراندلی هیچ چیزی را تقلید نکرده است. او به دنبال هدف خودش بود و همه بازیکنان هم خوب بازی کردند.خیلی خوب است که حملات از خط دفاعی و با رد و بدل شدن پاسها شروع می شود.»

ستاره سابق منچستریونایتد ادامه داد:« من می توانم در سیستم های مختلفی بازی کنم و همیشه سعی می کنم تا بهترین بازی ممکن را در آن پستی که مربی از می خواهد را به نمایش بگذارم.من در زمین رابطه خوبی با کاسانو که یک قهرمان است داشتم. بازی کردن در کنار او واقعا آسان است.»
برد جمعه شب ایتالیا بدان معناست که این تیم از 6 بازی اش در مرحله مقدماتی یورو2012 ، 16 امتیاز کسب کرده و 5 امتیاز بیشتر از اسلوونی که یک بازی بیشتر برگزار کرده دارد.

[ شنبه 14 خرداد 1390برچسب:جوزپه روسي, بازي کردن, کنار کاسانو, آسان است ,, ] [ 14:53 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

دو تيم ليگ برتري به دنبال پارک چو يانگ
 

بر اساس گزارش هاي رسيده از فرانسه دو تيم ليگ برتري بولتون و ليورپول خواهان جذب پارک چو يانگ مهاجم باشگاه موناکو هستند.


   پارک 25 ساله هفته گذشته اعلام کرد بعد از سقوط موناکو به لیگ دو فرانسه قصد دارد این تیم را ترک کند.

روزنامه اکیپ در گزارشی از علاقه دو باشگاه لیورپول و بولتون برای جذب این ملی پوش کره ای خبر داد. پارک در فصلی که گذشت 12 گل برای موناکو به ثمر رساند.

اوون کویل سرمربی بولتون شرایط این مهاجم سابق اف سی سئول را زیر نظر دارد در حالی که به نوشته روزنامه دیلی میل کنی دالگلیش سرمربی لیورپول نیز به دنبال جذب این بازیکن است.

پارک که قصد دارد بازی خود را در انگلیس ادامه دهد به دنبال یک چالش جدید در لیگ برتر است.

او می گوید :" می خواهم تجربه جدیدی با بازی در یک تیم بزرگ را به دست بیاورم، می خواهم در رقابت های بزرگ اروپایی مثل لیگ قهرمانان اروپا بازی کنم."

گفتنی است پارک تا اواسط سال 2013 با موناکو قرارداد دارد.

[ شنبه 14 خرداد 1390برچسب:دو تيم ليگ ,برتري به دنبال, پارک چو يانگ, , ] [ 14:53 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

دنيلسون مي خواهد آرسنال را ترک کند
 

دنيلسون هافبک برزيلي آرسنال بعد از اينکه در فصل گذشته نتوانست جايي در ترکيب توپچي ها پيدا کند بار ديگر از علاقه اش به ترک اين تيم را ابراز کرد.


   دنیلسون که گفته می شود از سویا و ولفسبورگ پیشنهاد خواهد داشت می گوید هر تیمی در ایتالیا، آلمان یا اسپانیا که بتواند در لیگ قهرمانان اروپا باشد مقصد بعدی او است.

دنیلسون در گفتگویی گفت:" دو بار تا به حال با ونگر صحبت کرده ام و تصمیمم قطعی است. من در آرسنال خوشحال نیستم و بعد از 5 سال حضور در این تیم اکنون زمان رفتن است."

" من هنوز جوان هستم. اگر در اروپا پیشنهاد مناسبی نداشته باشم به برزیل بازمی‌گردم. پیشنهاد هر باشگاهی از آلمان، ایتالیا و یا اسپانیا که در لیگ قهرمانان حضور داشته باشد را می پذیرم. آرزویم پیدا کردن جایگاهی در تیم ملی برزیل است."

[ شنبه 14 خرداد 1390برچسب:دنيلسون, مي خواهد آرسنال ,را ترک کند ,, ] [ 14:52 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

دو گل از خروسها و تقسيم امتيازها
 

در يکي از ديدارهاي مرحله مقدماتي يورو2012، فرانسه نتوانست در خانه بلاروس به نتيجه اي بهتر از تساوي دست يابد.


  در دقیقه 20 بازی بود که شوک بزرگی به شاگردان لوران بلان وارد شد؛ چرا که در آن دقیقه اریک آبیدال،به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا بلاروس میزبان با یک گل از فرانسه پیش بیفتد. این درحالی بود که در آن دقایق شاگردان برند استانج کنترل توپ و میدان را در اختیار داشتند.
با وجود این شوک، فرانسوی ها خیلی سریع به جریان بازی بازگشتند و دو دقیقه بعد فلوران مالودا بازی را به تساوی کشاند.
در نیمه دوم فرانسوی ها فرصتهای متعددی برای گلزنی داشتند ولی با به هدر رفتن ضربات بنزما و مالودا، خروسها در رسیدن به گل برتری ناکام ماندند و از سوی دیگر هم بازیکنان بلاروس شایستگی کسب یک امتیاز از این بازی را داشتند.

[ شنبه 14 خرداد 1390برچسب:دو گل ,از خروسها,و تقسيم امتيازها ,, ] [ 14:48 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

برتري قاطع ايتاليا مقابل استوني
 

دريکي ديگر از ديدارهاي مرحله مقدماتي يورو2012،ايتاليا توانست با سه گل مقابل ميهمانش استوني به برتري دست يافته و هر سه امتياز اين بازي را مال خود کند.


  جوزپه روسی، ستاره جوان باشگاه ویارئال که این روزها صحبتهایی درمورد احتمال انتقالش به بارسلونا بیش از هر زمان دیگری جدی شده، در دقیقه 21 برای ایتالیا گلزنی کرد.
آنتونیو کاسانو در دقیقه 39 برای دومین بار برای ایتالیا گلزنی کرد تا نیمه اول بازی با برتری 0-2 ایتالیای میزبان به پایان برسد.
 در دقیقه 68 بازی جیامپائولو پاتزینی برای سومین بار برای ایتالیا گلزنی کرد تا برتری ایتالیا بیش از پیش مشخص شود.
بازی در نهایت با این نتیجه به پایان رسید تا سه امتیاز بازی به حساب شاگردان چزاره پراندلی واریز شود.

[ شنبه 14 خرداد 1390برچسب:برتري, قاطع, ايتاليا ,مقابل, استوني ,, ] [ 14:47 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

برد دقيقه نودي ژرمن ها
 

در يکي از ديدارهاي مرحله مقدماتي يورو2012، آلمان موفق شد تا به لطف دو گل ماريو گومز مقابل اتريش به پيروزي برسد.


    در دقیقه 44 و در حالی که تنها یک دقیقه دیگر تا پایان نیمه اول این بازی باقی بود، ماریوگومز اولین گل بازی را وارد دروازه تیم میزبان نمود تا آلمان نیمه اول را با برتری 0-1 به پایان ببرد در حالی که تنها 5 دقیقه از آغاز نیمه دوم سپری شده بود، آرنه فردریش به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا بازی به تساوی کشیده شود و اتریشی ها متشکر از این بازیکن آلمانی شوند.
این بازی تا دقایق پایانی با تساوی 1-1 دنبال می شد تا اینکه ماریو گومز در دقیقه 90 دومین گل خودش و تیمش را به ثمر برساند و با به صدا درآمدن سوت پایانی این بازی، آلمان با کسب هر سه امتیاز این بازی، به رکورد فوق العاده اش در مرحله مقدماتی ادامه دهد.
 البته نتیجه پایانی این بازی برای اتریشی ها بسیار دردناک بود.چون تیم میزبان دست کم شایسته کسب یک امتیاز بود ولی ماریو گومز با خوش شانسی تمام در دقیقه پایانی بازی گل برتری آلمان را به ثمر رساند تا سرنوشت به نحو دیگری رقم بخورد
بدین ترتیب آلمان ، در صدر جدول گروه آ قرار گرفت و با کسب 18 امتیاز از 6 بازی اش، صعودش به مرحله رقابتهای یورو 2012 را تا حدود زیادی قطعی کرد. اتریش7 امتیازی شد و بعد از بلژیک و ترکیه در رده چهارم جدول قرار گرفت.

[ شنبه 14 خرداد 1390برچسب:برد دقيقه, نودي ژرمن ها ,, ] [ 14:47 ] [ عبدالاحد دلیجه ]
[ شنبه 14 خرداد 1390برچسب:گزارش, تصويري, مراسم رونمايي, از زندگي, نامه زيدان ,, ] [ 14:42 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

يواخيم لوو: ارائه بازي زيبا مهمتر از کسب جام است
 

يواخيم لوو، سرمربي تيم ملي المان معتقد است انجام بازي هاي زيبا مهمتر از قهرماني در جام هاي مختلف با انجام ضد فوتبال است.


 سرمربی ژرمن ها معتقد است رسیدن به یک جام مهم مانند قهرمانی در جام جهانی یا یورو با ارائه تاکتیک هایی دفاعی و تخریبی چندان در ذهن هواداران نخواهد ماند.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" اگر نتوانید به جام دست پیدا کنید اما فوتبال زیبایی ارائه بدهید، ارزش بیشتری دارد. این چیزی است که در سال 2008 به من اثبات شد.

حتی قبل از جام جهانی نیز گفتم که تیم هایی که بخواهند با تخریب بازی حریف به مراحل بالا برسند، شانسی برای قهرمانی نخواهند داشت.

ما همیشه به دنبال قهرمانی هستیم اما ما با ارائه بازی هایی جذاب بود که میلیون ها هوادار در دنیا برای خود کسب کردیم و این مسئله نیز برای من به عنوان مربی اهمیت زیادی دارد.

ما می خواهیم به هر دو این ها دست پیدا کنیم. در آفریقای جنوبی همه شیفته تیم ما شده بودند. بازیکنانی مانند مولر و اوزیل توجهات زیادی را به خود معطوف کرده بودند. بیسنته دل بوسکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، به من گفت که هرگز ندیده بوده که آلمان چنین فوتبال زیبایی به نمایش بگذارد. این برای من یک افتخار بزرگ است. این ارزش بیشتری از قهرمانی با ارائه فوتبالی زشت دارد."

لوو در پاسخ به سوالی در مورد برنامه اش برای آینده گفت:" من پیش از جام جهانی 2014 کارهای زیادی برای انجام دادن دارم. بعد از آن باید دید چه اتفاقاتی برای من رخ می دهد."

آلمان امشب در مقدماتی یورو 2012 مقابل اتریش قرار می گیرد.

[ شنبه 14 خرداد 1390برچسب:يواخيم لوو, ارائه بازي, زيبا مهمتر از کسب ,جام است ,, ] [ 1:19 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

مورينيو پس از يک ماه سکوت: نمي دانم براي چه محروم شدم
 

مورينيو سرمربي تيم فوتبال رئال مادريد اسپانيا پس از يک ماه ، سکوت خود را شکست.


    مورینیو که پس از محرومیت پنج جلسه ای به علت اظهاراتش پیرامون دست داشتن اتحادیه فوتبال اروپا ،‌یوفا ، در قهرمانی های بارسلونا در لیگ قهرمانان سالهای دو هزار و شش و دو هزار و نه ، تاکنون مصاحبه نکرده بود روز چهارشنبه در گفتگو با یک رادیوی اسپانیایی زبان این سکوت را شکست و از این تصمیم یوفا انتقاد کرد.

وی در مصاحبه با رادیو کادنا سِر با اشاره به این مطلب خاطر نشان کرد " بیش از یک ماه از این موضوع می گذرد و من هنوز نمی دانم که برای چه تعلیق شده ام...به نظرم دستکم من باید حق داشته باشم که از خود دفاع کنم. "

سرمربی پرتغالی رئال مادرید که در این فصل با این تیم در لالیگا به نایب قهرمانی رسید و در لیگ قهرمانان تا مرحله نیمه نهایی این تیم را هدایت کرد و با کهکشانی ها به مقام قهرمانی جام حذفی اسپانیا رسید در پاسخ به این پرسش که آیا فصل آینده نتایجی بهتر با رئال به دست خواهد آورد یا خیر تصریح کرد " هنگامی که سکان هدایت تیم های پورتو ،‌ چلسی و اینتر میلان را عهده دار بودم در فصل دوم عملکرد بهتری داشتم اما با این حال این به آن معنا نیست که این بار نیز شرایط به همان شکل خواهد بود. بهبود عملکرد کار آسانی نیست چرا که برای این کار ما باید قهرمان لیگ بشویم ،‌ به مرحله نهایی لیگ قهرمانان برسیم و بار دیگر کوپا دل رِی را ببریم . "

   مورینیو در پایان با اشاره به اینکه کهکشانی ها به دنبال این هستند که با امانوئل آدبایور مهاجمی که این فصل را به طور قرضی از منچستر سیتی در رئال مادرید توپ زد ، قرارداد دائمی امضاء کنند خاطر نشان کرد " ما در حال مذاکره هستیم و این بازیکن خود نیز به دنبال ادامه حضورش در اینجاست. او بازیکن مهمی است . "

[ شنبه 14 خرداد 1390برچسب:مورينيو پس, از يک ماه سکوت,مي دانم براي, چه محروم شدم ,, ] [ 1:18 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

پرس: گل زيدان مقابل لورکوزن بهترين گل تاريخ است
 

فلورنتينو پرس، رئيس باشگاه رئال مادريد، گلي که زين الدين زيدان در فينال چمپيونزليگ 2002 مقابل لورکوزن به ثمر رساند را بهترين گل تاريخ توصيف کرد.


  زیدان در سال 2001 با انتقالی 75 میلیون یورویی که در زمان خودش بزرگترین انتقال تاریخ فوتبال بود، از یوونتوس به رئال پیوست.

او 10 ماه بعد در فینال گلاسکو به رئال کمک کرد تا با پیروزی مقابل لورکوزن برای نهمین بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوند.

پرس در جلسه رونمایی از زندگی نامه زیدان گفت:" گل زیدان در فینال گلاسکو بهترین گل تاریخ است. با آن گل ما به نهمین قهرمانی مان رسیدیم و بی تردید دهمی را نیز به دست خواهیم آورد.

به یاد دارم که انتقال زیدان در سال 2000 یک انتقال استراتژیک بود و برای من به یک دغدغه بزرگ تبدیل شده بود."

[ شنبه 14 خرداد 1390برچسب:پرس,گل زيدان ,مقابل لورکوزن ,بهترين گل تاريخ است ,, ] [ 1:17 ] [ عبدالاحد دلیجه ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ
آرشيو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 42
بازدید دیروز : 344
بازدید هفته : 636
بازدید ماه : 1865
بازدید کل : 95098
تعداد مطالب : 202
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1



Alternative content