قالب وبلاگ
لوکس اسپرت LOX SPORT

لوکس اسپرت LOX SPORT
آخرین آخبار فوتبال روز ...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لوکس اسپرت و آدرس loxsport.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بارسا به سانچس نزديك شد
 

فرانکو سولداتي رئيس باشگاه اودينزه اعلام کرد که شانس بارسلونا براي به خدمت سانچس بسيار بيشتر از ساير تيم‌ها است.


   به نقل از راديو اسپورتيوا، فريولاني به دور مقدماتي ليگ قهرمانان اروپا راه يافته است با اين حال قصد دارد بسياري از ستاره‌هاي باشگاه را به فروش برساند.

سولداتي در اين خصوص گفت: با سران ساير باشگاه‌ها قرار ملاقات گذاشته‌ام و براي واگذاري برخي بازيکنان تيم با آنها گفت و گو خواهم کرد. بسياري از باشگاه‌ها قصد دارند ستاره‌هاي باشگاه را به خدمت بگيرند. مسائل اقتصادي نقش بسيار پررنگي در اين گفت‌وگوها خواهند داشت که بازيکنان تيم جزئي از آن هستند.

بازيکني که بيشتر از سايرين مورد توجه باشگاه‌هاي بزرگ است، الکسيس سانچس بازيکن شيليايي اين تيم است. باشگاه‌هايي چون اينترميلان، يوونتوس، بارسلونا، منچستر يونايتد و منچستر‌سيتي به دنبال امضاي قرار داد با وي هستند.

رئيس اودنيزه در ادامه گفت: باشگاه‌هاي منچستري در طول فصل براي جذب سانچس ابراز علاقه کرده‌اند. در پايان فصل بارسلونا نيز براي به خدمت گرفتن وي در خواستي را ارائه کرد که آنها را به صدر فهرست رسانده و کاتالونيايي‌ها در حال حاضر از بيشترين بخت براي جذب وي برخوردارند.

گفتني است يوونتوس نيز براي گوخان اينلر به سران اودينزه پيشنهادي را ارائه کرده و به احتمال زياد وي نيز راهي تورين خواهد شد.

[ سه شنبه 17 خرداد 1390برچسب:بارسا به سانچس نزديك شد , ] [ 14:5 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

ومبلي ميزبان احتمالي فينال ليگ قهرمانان اروپا در سال 2013
 

طبق گزارش منتشره در ديلي ميل، ممکن است فينال رقابتهاي ليگ قهرمانان اروپا بار ديگر در ورزشگاه ومبلي برگزار شود و اين بار اين ورزشگاه بزرگ در سال 2013 ميزبان فينال اين رقابتها باشد.


   این طور به نظر می رسد که مسئولان یوفا به شدت تحت تاثیر برگزاری موفق و باشکوه فینال لیگ قهرمانان اروپا که چند هفته پیش در ورزشگاه ومبلی و میان دو تیم بارسلونا و منچستریونایتد برگزار شد قرار گرفته اند. کارمندان ومبلی هم به خاطر حرفه ای گری و تلاش فراوانشان برای میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا به شدت مورد تمجید یوفا قرار گرفتند. مسئولان یوفا معتقدند که فینال ومبلی، بهترین فینال این رقابتهای اروپایی از سال 1992 که اولین سال برگزاری رقابتهای «لیگ قهرمانان اروپا» بود، بوده است

طبق برنامه ریزی های انجام شده، فینال سال بعدی این رقابتها در ورزشگاه آلیانس آرنای مونیخ برگزار خواهد شد ولی شنیده می شود که سران یوفا درنظر دارند تا از برگزاری فینال در ورزشگاه هایی که اسمشان با قراردادهای تجاری نام گذاری شده جلوگیری کنند.

این در حالی است که سال 2013، یکصد و پنجاهمین سال تاسیس ورزشگاه ومبلی خواهد بود. ومبلی تاکنون میزبان 6 فینال اروپایی بوده که این رکورد بی نظیری برای این ورزشگاه انگلیسی است.درصورتی که میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2013 به ومبلی سپرده شود، این اولین باری خواهد بود که یک ورزشگاه در طول سه سال، دو بار میزبانی رویداد معتبری را عهده دار خواهد شد.

 

[ سه شنبه 17 خرداد 1390برچسب:ومبلي, ميزبان, احتمالي, فينال ليگ, قهرمانان ,اروپا ,در سال 2013 ,, ] [ 14:4 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

روسي به بارسلونا نزديك‌تر شد
 

بازيکن تيم ملي فوتبال ايتاليا در کمترين فاصله خود با بارسلونا قرار دارد.


  به نقل از اسپورت کاتالونيا، پس از مذاکرات روز گذشته وکيل روسي با وکيل باشگاه بارسلونا به نظر نمي‌رسد که مشکل خاصي براي عقد قرارداد اين بازيکن وجود داشته باشد.
مهاجم شماره 22 ويارئال اسپانيا از سوي باشگاهش به مبلغ 14 ميليون يورو قيمت‌گذاري شده و از باشگاه‌هاي ديگري چون پالرمو، يوونتوس، رم، ليون و مارسي پيشنهاد رسمي دريافت کرده است.
هواداران بارسلونا بي‌صبرانه در انتظار عقد قرارداد با روسي هستند، اما از طرفي هم نگران پايان مذاکره بارسلونا با سسک فابرگاس هستند.

[ سه شنبه 17 خرداد 1390برچسب:روسي ,به بارسلونا نزديك‌تر شد ,, ] [ 14:0 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

پيروزي پر گل رئال مادريد برابر بايرن مونيخ
 

تيم پيشکسوتان و ستارگان فوتبال رئال مادريد با نتيجه 8 بر 3 برابر بزرگان بايرن‌مونيخ به پيروزي رسيد.


  به نقل از آس اسپانيا، دلارد 11، بوتراگنيو 16، رونالدو 40، آلفونسو 46، کوواچ (گل به خودي 61 و 66)، فرناندو سانس 83 و شوکر 89 (پنالتي) هشت گل رئال مادريد را در اين ديدار دوستانه به سود کودکان آفريقايي به ثمر رساندند و سرخيو 44 و 63 و کوواچ 55 گل‌هاي بايرن را وارد دروازه بويو کردند.
به بهانه اين ديدار دوستانه مبلغ 500 هزار يورو جمع آوري شد که به گفته زين الدين زيدان براي ساخت 20 مدرسه در آفريقا با امکانات اوليه کافي است. 66 هزار تماشاگر در سانتياگو برنابئو از اين ديدار خيريه ديدن کردند.

[ سه شنبه 17 خرداد 1390برچسب:پيروزي ,پر گل رئال مادريد, برابر بايرن مونيخ ,, ] [ 13:57 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

زلاتان: مي خواهم سه سال ديگر در ميلان بمانم
 

زلاتان ايبراهيموويچ مهاجم سوئدي ميلان اعلام کرد برنامه اي براي ترک اين تيم ندارد و قصد دارد سه سال آينده فوتبالش را نيز در اين تيم بگذراند.


   زلاتان تابستان گذشته به صورت قرضی از بارسلونا به میلان پیوست و نقش عمده ای در قهرمانی این تیم در سری آ ایفا کرد. شاگردان ماسیمیلیانو الگری که آخرین بار در سال 2004 عنوان قهرمانی سری آ را به دست آورده بودند در فصل گذشته با کمک زلاتان که در 29 بازی لیگ 14 گل و تعداد زیادی پاس گل داده بود بار دیگر اسکودتو را فتح کردند.

اخیرا شایعاتی مبنی بر پیوستن زلاتان 29 ساله به رئال مادرید و همکاری مجدد او با مورینیو شنیده می شد که این مهاجم سوئدی همه آنها را تکذیب کرد و اعلام کرد برنامه ای برای ترک سن سیرو ندارد.

زلاتان گفت:" این اخبار کاملا اشتباه است، من حداقل تا سه سال دیگر می خواهم در میلان بمانم. از این که در این تیم بازی می کنم بسیار خوشحالم."

میلان پیش از این اعلام کرده حاضر است با پرداخت 24 میلیون یورو به بارسلونا این بازیکن را به صورت قطعی به خدمت بگیرد.

[ سه شنبه 17 خرداد 1390برچسب:زلاتان, مي خواهم, سه سال ,ديگر, در ميلان بمانم ,, ] [ 13:55 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

پيشنهاد 8 ميليون پوندي ليورپول براي جذب مدافع نيوکاسل
 

باشگاه ليورپول قصد دارد با ارائه پيشنهادي 8 ميليون پوندي خوزه انريکه مدافع باشگاه نيوکاسل را که يک سال از قراردادش با سنت جيمزز پارک باقي مانده به خدمت بگيرد.


   کنی دالگلیش بودجه ای 75 میلیون پوندی (84 میلیون یورو) برای خرید بازیکن در نقل و انتقالات تابستانی در نظر گرفته و مسئولان باشگاه نیز با در اختیار قرار دادن این بودجه موافقت کرده اند.

به نوشته  یکی از روزنامه های انگلیسی دالگلیش 42 میلیون پوند (47 میلیون یورو) برای خرید استیورات داونینگ از استون ویلا، فیل جونز از بلکبرن و چارلی آدام از بلکپول در نظر گرفته است.

کومولی مدیر فوتبالی لیورپول نیز جوردن هندرسون بازیکن ساندرلند و کونور ویکهام بازیکن ایپسوویچ را که هر کدام به ترتیب 15 و 10 میلیون پوند ارزش دارند را در نظر گرفته است.

بازیکنی که گفته می شود آنفیلد را ترک خواهد کرد دنیل اگر است که قرار است با پیشنهاد 10 میلیون پوندی لورکوزن به این تیم آلمانی بپیوندد. گفتنی است هامبورگ و مالاگا نیز از دیگر مشتریان این مدافع دانمارکی هستند.

[ دو شنبه 16 خرداد 1390برچسب:پيشنهاد, 8 ميليون پوندي, ليورپول, براي جذب مدافع نيوکاسل ,, ] [ 1:26 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

مورينيو پاي يوفا را به دادگاه مي‌کشاند
 

سرمربي پرتغالي تيم فوتبال رئال مادريد در نظر دارد يوفا را به اين دليل که وي را به پنج جلسه محروميت محکوم کرده، به دادگاه عالي داوري براي ورزش احضار کند.


    اتحادیه فوتبال اروپا مورینیو را به دلیل رفتاری که وی پس از بازی مقابل بارسلونا در نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در ماه آوریل از خود نشان داد به پنج جلسه محرومیت متهم کرده است.


بر پایه گزارش سان، مورینیو مسئولان یوفا را متهم کرده بود که به داوران پول داده اند تا از تیم بارسا حمایت کنند.


مورینیو همچنین عنوان کرده بر خلاف شایعاتی که در خصوص جدایی کریم بنزما و گونزالو هیگواین شنیده می شود، این دو بازیکن در رئال می مانند.

[ دو شنبه 16 خرداد 1390برچسب:مورينيو پاي ,يوفا, را به دادگاه مي‌کشاند ,, ] [ 1:26 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

آنچلوتي گزينه مربيگري استون ويلا
 

مربي ايتاليايي از نيمکت مربيگري چلسي اخراج شد ولي گزارشهاي منتشره حکايت از احتمال حضور او برروي نيمکت مربيگري استون ويلا دارد


طبق گزارشهای منتشره، کارلو آنچلوتی، مربی سابق چلسی ممکن است مربی آتی استون ویلا لقب بگیرد.آنچلوتی تابستان سال 2009 مربی چلسی شد و جانشین گاس هیدینک که حضورش شش ماهه برروی نیمکت مربیگری چلسی دوام داشت شد.

آنچلوتی در اولین فصل حضورش برروی نیمکت مربیگری چلسی، با این تیم به قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی رسید تا اولین دبل تاریخ چلسی را کسب کند.

با این وجود، آنچلوتی با پایان یافتن رقابتهای فصل گذشته و در پایان آخرین بازی فصل درحالی از سمت خود برکنار شد که چلسی فصل را در رده دوم به پایان برد و 9 امتیاز با یونایتد صدرنشین فاصله داشت

با این وجود دیلی میل در گزارشی به این نکته اشاره کرد که این مربی ایتالیایی ممکن است به زودی مربی استون ویلا شود، چرا که رندی لرنر ، مالک استون ویلا تمایلش را برای به خدمت گرفتن او ابراز کرده.در صورتی که آنچلوتی مربی استون ویلا شود، قطعا نهایت تلاشش را برای متقاعد کردن استوارت داونینگ و اشلی یانگ برای ادامه حضور در ویلا پارک به کار خواهد گرفت.

انتظار می رود که لرنر این هفته به بیرمنگام سفر کند تا قرارداد مربی سابق میلان را برای جانشینی ژرار اوولیه نهایی کند.

اوولیه مجبور شد به خاطر مشکلات سلامتی اش نیمکت مربیگری استون ویلا را ترک کند.

[ دو شنبه 16 خرداد 1390برچسب:آنچلوت,ي گزينه مرب,يگري استون ويلا ,, ] [ 1:25 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

برترين گلزنان تاريخ تيم ملي اسپانيا
 

فرناندو تورس با گلي که شنبه شب در ديدار دوستانه مقابل آمريکا به ثمر رساند تعداد گلهايش در رقابتهاي اين فصل را به 27 گل رساند و با رکورد مورينتس که چهارمين گلزن برتر تاريخ تيم ملي اسپانياست برابري کرد.


  هر دوی این بازیکنان 27 گل به ثمر رسانده اند ، این در حالی است که فرناندو تورس این فرصت را دارد تا با رکورد گلزنی فرناندو ایئرو که با 29 گل در رده سوم جدول است برابری نماید.

 این گل تورس ارزش زیادی برای او داشت، چرا که به روند ناکامی اش در گلزنی برای تیم ملی پایان داد. آخرین باری که تورس برای ماتادورها گلزنی کرده بود روز سوم سپتامبرسال 2010 بود که ال نینیو در دیدار با لیختن اشتاین که با برد 0-4 اسپانیا همراه بود به گل رسید.

گلی که تورس وارد دروازه آمریکا کرد دویستمین گل کارنامه ورزشی او بود. گلی که به روند ناکامی های او در گلزنی پایان داد. او که در بازار زمستانی از لیورپول به چلسی منتقل شد ، تنها یکبار برای آبی پوشان لندنی گلزنی کرد.

برترین گلزنان تاریخ تیم ملی اسپانیا

1-داوید ویا با 46 گل

2-رائول گونسالس با 44 گل

3-فرناندو ایئرو با 29 گل

4- مورینتس با 27 گل

4- فرناندو تورس با 27 گل

[ دو شنبه 16 خرداد 1390برچسب:برترين ,گلزنان, تاريخ تيم, ملي اسپانيا ,, ] [ 1:24 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

پرتغال با برتري برابر نروژ به صدر جدول رسيد
 

تيم فوتبال پرتغال موفق شد با کسب پيروزي يک بر صفر مقابل نروژ به صدر گروه اچ رقابت هاي مقدماتي يورو 2012 صعود کند.


  در این بازی هلدر پوستیگا تک گل پرتغال را در دقیقه 53 بازی به ثمر رساند. به این ترتیب و با این نتیجه سه تیم 10 امتیازی پرتغال، نروژ و دانمارک در این گروه با تفاضل گل های متفاوت در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

شاگردان پائولو بنتو فرصت های زیادی را در این دیدار از دست دادند و تنها گل پوستیگا سه امتیاز بازی را برای پرتغال به ارمغان آورد.

[ دو شنبه 16 خرداد 1390برچسب:پرتغال ,با برتري ,برابر نروژ به صدر جدول رسيد ,, ] [ 1:19 ] [ عبدالاحد دلیجه ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ
آرشيو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 344
بازدید هفته : 629
بازدید ماه : 1858
بازدید کل : 95091
تعداد مطالب : 202
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1



Alternative content