قالب وبلاگ
لوکس اسپرت LOX SPORT

لوکس اسپرت LOX SPORT
آخرین آخبار فوتبال روز ...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لوکس اسپرت و آدرس loxsport.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






فقط 1500 تماشاگر استقلال حق ورود به ورزشگاه انزلي را دارند
 

در ديدار ملوان و استقلال فقط 1500 تماشاگر استقلالي حق ورود به ورزشگاه را دارند.


  به گزارش خبرگزاري فارس، ديدار دو تيم ملوان و استقلال در نيمه نهايي جام جذفي ساعت 17 فردا در ورزشگاه تختي انزلي برگزار مي‌شود.
باشگاه ملوان قصد دارد طبق قانون فقط 10 درصد از ظرفيت ورزشگاه را به تماشاگران تيم ميهمان اختصاص بدهد که به اين ترتيب فقط 1500 تماشاگر استقلال حق ورود به ورزشگاه تختي انزلي را خواهند داشت. ظرفيت کامل ورزشگاه تختي حدود 15 هزار نفر است.
استقلال با 5 عنوان قهرماني پرافتخارترين تيم جام حذفي است و ملوان نيز سه بار قهرمان جام حذفي شده است.

[ چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:فقط 1500 ,تماشاگر استقلال حق ورود, به ورزشگاه انزلي را دارند,, ] [ 21:23 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

خوشحالي پرسپوليسي‌ها از فهرست كي‌روش
 

اعلام اسامي تيم ملي از سوي کارلوس کي‌روش و حضور 9 پرسپوليسي به اردو، شور و حال خاصي را ميان بازيکنان پرسپوليس به وجود آورد.


   تيم فوتبال پرسپوليس در مرحله نيمه نهايي و در يکي از حساس‌ترين ديدارهاي جام حذفي فردا در اهواز به مصاف فولادخوزستان مي‌رود، از همين رو کاروان تيم فوتبال پرسپوليس با 20 بازيکن ساعت 14:40 امروز از فرودگاه مهرآباد راهي اهواز شد.

* بازيکنان پرسپوليس هنگامي که به فرودگاه مهرآباد آمدند، از سوي تعدادي از هواداران محاصره شدند و بازار امضا و عکس آنقدر داغ بود.

* کاروان پرسپوليس براي سفر به اهواز با کمبود بليت مواجه شدند و براي 4 بازيکن پرسپوليس بليت تهيه نشده بود، اما خيلي سريع محمود خوردبين، سرپرست تيم بليت‌هاي مورد نياز را خريداري کرد تا همه اعضا همراه با کاروان راهي اهواز شوند.

* جواب دادن سؤالات هواداران توسط دايي نيز در فرودگاه مهرآباد در نوع خود جالب بود.

* کاروان پرسپوليس ساعت 14:25و با 10 دقيقه تاخير وارد فرودگاه اهواز شد.

* بازيکنان پس از اينکه به هتل پارس رسيدند، دقايقي دايي براي آنها برنامه‌هاي کاري خود را تا قبل از بازي فردا تشريح کرد و در ادامه بازيکنان به اتاق‌هاي خود رفتند.

* سرخ‌پوشان پايتخت در هتل پارس مستقر شدند.

* اعلام اسامي تيم ملي از سوي کارلوس کي‌روش و حضور 9 پرسپوليسي به اردو، شور و حال خاصي را ميان بازيکنان پرسپوليس به وجود آورد و هر فرد نظر خود را درباره اين انتخاب کي‌روش اعلام کرد. 9 بازيکني که به اردوي تيم ملي دعوت شدند بسيار خوشحال بودند و با نشاط وارد هتل پارس شدند.

* قرار است با دستور دايي ساعت 20:30 دقيقه امشب فيلم‌هاي بازي فولاد خوزستان آناليز شود.

* در حاشيه سفر فيلم بازي پرسپوليس و سپاهان به برخي از بازيکنان که خواستار اين فيلم شده بودند داده شد.

* همچنين قرار است ساعت 10 امشب جلسه بين بازيکنان و کادر فني برگزار شود

[ چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:خوشحالي ,پرسپوليسي,‌ها از فهرست كي‌روش,, ] [ 21:8 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

دعوت کي‌روش از 9 بازيکن پرسپوليس
 

سرمربي تيم ملي فوتبال ايران امروز (چهارشنبه) از 9 بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس براي حضور در اردوي تيم ملي دعوت کرد.




    کارلوس کي‌روش سرمربي تيم ملي فوتبال ايران عصر امروز (چهارشنبه) نام عليرضا حقيقي، رضا نورمحمدي، حميدرضا علي عسگري، حسين بادامکي، مازيار زارع، محمد نوري، هادي نوروزي، اميرحسين فشنگچي و محمد منصوري را براي حضور در اردوي تيم ملي اعلام کرد.


خسرو والي‌زاده مديررسانه‌اي تيم ملي در اين‌باره گفت: بازيکنان پيروزي تاکنون بدليل اينکه درگير رقابتهاي جام حذفي هستند به اردو دعوت نشده بودند اما سرمربي تيم ملي امروز اعلام کرد که اين 9 بازيکن آماده باشند تا هر زمان که کادر فني اعلام کرد، خود را به اردو معرفي کنند.

وي در ادامه خاطرنشان کرد: مرحله دوم اردوي تيم ملي که از روز گذشته آغاز شده است، فردا (پنجشنبه) به پايان مي رسد و مرحله سوم پس از يک روز استراحت از روز شنبه 14 خرداد ماه آغاز مي شود که تا روز دوشنبه بطول خواهد انجاميد. قرار است براي مرحله سوم از تيم هاي بازنده دو ديدار مرحله نيمه پاياني جام حذفي ميان ملوان با استقلال و فولاد با پيروزي که پنجشنبه برگزار خواهد شد، بازيکناني به اردو دعوت شوند.

[ چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:دعوت ,کي‌روش, از 9 بازيکن پرسپوليس,, ] [ 21:7 ] [ عبدالاحد دلیجه ]
[ چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:يك, جام ,و چهار مدعي؛ استقلال ,در شمال, پرسپوليس ,در جنوب ,, ] [ 21:2 ] [ عبدالاحد دلیجه ]
[ چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:استقلال,, پرسپوليس, و 10 تيم ديگر تأييد نشدند,, ] [ 20:58 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

خلعتبري: در ذوب‌‌آهن نمي‌مانم؛ تيم غيرايراني‌ام را انتخاب كرده‌ام
 

مهاجم ملي‌پوش تيم ذوب‌آهن اصفهان گفت: تيم فصل آينده‌ام را انتخاب کرده‌ام و در فصل جديد در ذوب‌آهن بازي نخواهم کرد.


 محمدرضا خلعتبري پس از پايان تمرين امروز تيم ملي فوتبال در جمع خبرنگاران در خصوص آخرين وضعيت تيم ملي اظهار داشت: اولين جلسه تمريني را پشت سر گذاشتيم و بعد از استراحتي‌ که بعد از ليگ قهرمانان آسيا داشتيم تمرين پرنشاطي را انجام داديم.

 وي افزود: اميدوارم با حضور کي‌روش روند صعودي داشته باشيم و به آن رتبه‌اي که مدنظر تيم ملي است در آسيا دست پيدا کنيم.

 اين بازيکن در خصوص تمرينات کي‌روش گفت: من اولين جلسه است با اين تيم تمرين مي‌کنم و احساس خستگي نکرده‌ام. تمرينات امروز پرشور و پرنشاط برگزار شد.

 خلعتبري در خصوص اينکه آيا از نحوه تمرينات انگيزه‌اي به بازيکنان تزريق مي‌شود يا خير گفت: خدا را شکر شرايط تمام بازيکنان بد نيست و آمده‌ايم که براي موفقيت تيم ملي کار کنيم. شرايط خودم خوب است و مشکلي نيز ندارم.

 مهاجم تيم ملي در خصوص تصميمش براي فصل آينده گفت: قراردادم با ذوب‌آهن تمام شده و در خصوص اين تيم ديگر صحبت نخواهم کرد. اختلافي با ذوب‌آهن و ابراهيم‌زاده ندارم اما ديگر در اين تيم بازي نمي‌کنم.

 وي در پاسخ به اين سؤال که آيا تيم آينده‌ خود را انتخاب کرده‌ايد يا خير، گفت: مطمئناً در اين فصل در ذوب‌آهن نمي‌مانم و تيم آينده‌ام که ايراني نيست انتخاب کرده‌ام. البته از يکي دو باشگاه ديگر نيز پيشنهاد داشتم که آنها را بررسي مي‌کنم.

[ چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:خلعتبري,در ذوب‌‌آهن نمي‌مانم؛ تيم غيرايراني‌ام را انتخاب كرده‌ام,, ] [ 1:15 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

مجيد صالح سرمربي تيم فوتبال سايپا شد
 

مربي تيم فوتبال ذوب آهن به عنوان سرمربي جديد سايپا انتخاب شد.


   مجيد صالح امروز به عنوان سرمربي جديد تيم سايپا انتخاب شد و روز آينده نيز به همراه آرش کوشا يک نشست خبري در باشگاه سايپا برگزار خواهد کرد.

صالح بيش از اين مربي ذوب‌آهن بود و به عنوان دستيار منصور ابراهيم‌زاده در اين تيم فعاليت مي‌کرد. وي در گذشته بازيکن سايپا بوده و اکنون به عنوان سرمربي اين تيم انتخاب شده است.
فصل گذشته محمد مايلي‌کهن سرمربي سايپا بود و نتوانست نتايج خوبي با اين تيم بگيرد.

[ چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:مجيد ,صالح ,سرمربي, تيم فوتبال سايپا شد ,, ] [ 1:57 ] [ عبدالاحد دلیجه ]
[ چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:کي‌روش, تنهايي, نمي‌توانم کاري کنم ,, ] [ 1:46 ] [ عبدالاحد دلیجه ]
[ سه شنبه 10 خرداد 1390برچسب:حذف تيم‌ها, از ليگ برتر ,در صورت استاندارد ,نشدن ورزشگاه‌ها,, ] [ 13:33 ] [ عبدالاحد دلیجه ]
[ دو شنبه 9 خرداد 1390برچسب:مكث ,بازيكن ,در مسير حركت ,خطا نيست,, ] [ 21:15 ] [ عبدالاحد دلیجه ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ
آرشيو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 74
بازدید هفته : 77
بازدید ماه : 1915
بازدید کل : 95148
تعداد مطالب : 202
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1



Alternative content