قالب وبلاگ
لوکس اسپرت LOX SPORT

لوکس اسپرت LOX SPORT
آخرین آخبار فوتبال روز ...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لوکس اسپرت و آدرس loxsport.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فن نيستلروي: مي خواهم بهترين بازي هايم را براي مالاگا انجام بدهم
 

رود فن نيستلروي، خريد جديد باشگاه مالاگا، از پيوستن به اين تيم اسپانيايي بسيار خوشحال است و اعلام کرد که قصد دارد در لاليگا از فوتبال خداحافظي کند.


   این مهاجم 34 ساله که قراردادش با هامبورگ به پایان رسیده بود، با قراردادی 1 ساله به مالاگا پیوست.

نیستلروی پیش از این بین سال های 2006 تا 2010 در لالیگا پیراهن رئال را به تن کرد و از اینکه بار دیگر به فوتبال اسپانیا برگشته بسیار خوشحال است.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" این یک پروژه جدید است اما با حضور افرادی مانند مانوئل پیگرینی (سرمربی مالاگا) من متقاعد شدم که این می تواند آغاز یک موفیت بزرگ باشد.

من به اینجا آمدم و قول می دهم که به سختی کار کنم. هدف من پیروزی و پیشرفت کردن است. این آخرین مرحله دوران بازی من است. می خواهم بازی های زیادی در تیم مالاگا انجام بدهم  و با غرور از فوتبال خداحافظی کنم."

مالاگا در رقابت های این فصل در رده یازدهم قرار گرفت و توانست از سقوط به دسته دوم نجات پیدا کند. آنها تنها 3 امتیاز با منطقه خطر فاصله داشتند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 13 خرداد 1390برچسب:فن نيستلروي, مي خواهم بهترين ,بازي هايم را براي مالاگا انجام بدهم ,, ] [ 19:28 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ
آرشيو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 291
بازدید دیروز : 122
بازدید هفته : 493
بازدید ماه : 492
بازدید کل : 93725
تعداد مطالب : 202
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1