قالب وبلاگ
لوکس اسپرت LOX SPORT

لوکس اسپرت LOX SPORT
آخرین آخبار فوتبال روز ...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لوکس اسپرت و آدرس loxsport.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





صعود پرسپوليس به فينال جام حذفي
 

تيم فوتبال پرسپوليس با شکست فولاد خوزستان به فينال جام حذفي ايران راه پيدا کرد.


  در ديگر بازي مرحله نيمه نهايي جام حذفي تيم پرسپوليس توانست در اهواز با نتيجه يک بر صفر فولاد خوزستان را شکست دهد و در فينال حريف ملوان بندرانزلي شود.

گل پرسپوليس در دقيقه 64 توسط وحيد هاشميان به ثمر رسيد.

گزارش نيمه نخست:

نيمه نخست اين مسابقه با نمايش خوب شاگردان جلالي آغاز شد. هردو تيم که براي رسيدن به فينال تنها يک گام فاصله دارند با هدفي بزرگ گام در ميدان گذاشته اند. فولادي ها در ابتداي مسابقه عملکرد بهتري داشتند و توانستند چندين موقعيت مناسب به دست بياورند که عليرضا حقيقي آنها را در رسيدن به گل ناکام گذاشت.


در ابتداي بازي و در دقيقه 6 علي حمودي با کارت زرد داور مواجه شد. اين نبرد حساس که در شرايط آب و هوايي غبار آلود گزار مي شود از ابتدا جذابيت بالايي داشت.


شاگردان علي دايي پس از هماهنگ شدن با شرايط جوي توانستند شرايط مسابقه را برابر و در دقيقه 12 با حمله هادي نوروزي دروازه فولاد خوزستان را تهديد کنند.


در ادامه از سرعت بازي کاسته شد و دو تيم با احتياط بيشتري به کار خود پرداختند. در دقيقه 18 حرکت انفرادي کاوه رضايي فرصت مناسبي در اختيار او و رضا نوروزي قرار داد که دوباره اين عليرضا حقيقي بود که اجازه خودنمايي به مهاجمان فولاد نداد.


توپ و ميدان در اختيار شاگردان مجيد جلالي بود. فولادي ها که پس از پيروزي ملوان برابر استقلال انگيزه مضاعفي گرفته بودند با سه مهاجم به دنبال پيروزي بودند. حملات مهاجمان فولاد يکي پس از ديگري از دست مي رفت و تيم پرسپوليس نيز تنها در فکر آرام کردن مسابقه بود تا بتواند برنامه هاي خود را پياده کند.


در دقيقه 23 مسابقه علي حمودي توپ را با دست خود به حرکت درآورد تا به همين دليل دومين کارت زرد خود را بگيرد و از مسابقه اخراج شود. فولادي ها که ده نفره شدند دوباره به حملات خود ادامه دادند.


موقعيت مناسبي در دقيقه 25 مسابقه براي شاگردان جلالي بدست آمد، ضربه آزادي که چسبيده به محوطه جريمه پرسپوليس بود اما به وسيله رضا نوروزي از دست رفت تا بازي همچنان بدون گل ادامه پيدا کند.


با اينکه فولادي ها ده نفره بودند همچنان توپ و ميدان را در اختيار داشتند. حمله هاي تيم ميزبان يکي پس از ديگري توسط رضا نوروزي و آرش افشين از دست مي رفت. شاگردان دايي که از ابتداي مسابقه تحت فشار بودند در اين دقايق در لاک دفاعي فرو رفته و به دنبال ضد حمله ها بودند.


پرسپوليس در دقيقه 33 مسابقه بهترين موقعيت خود را در اختيار داشت که با اشتباه بازيکنان اين تيم از دست رفت. پس از اين موقعيت بختيار رحماني بهترين موقعيت فولاد را در نبردي تک به تک با حقيقي از دست داد تا دو تيم همچنان بدون گل به کار خود ادامه دهند.


علي عسگري بازيکن پرسپوليس در دقيقه 38 با کارت زرد داور مسابقه مواجه شد.


در دقيقه 40 ضربه آزاد ديگري براي فولادي ها به دست آمد که توسط رينالدو از دست رفت. در ادامه فشار بازيکنان فولاد بر روي دروازه پرسپوليس بيشتر شد. دفاع پرسپوليس که در اين مسابقه نفوذپذير نشان داده بود فضاي مناسبي را دراختيار مهاجمان فولاد قرار مي داد که البته يکي پس از ديگري از دست مي رفت.


در دقايق پاياني نيمه نخست هردو تيم بيشتر در نيمه ميدان بودند اما تنها يک دقيقه مانده به پايان وقت قانوني هادي نوروزي فرصت بسيار خوبي داشت که با برخورد توپ به تيرک دروازه از دست رفت تا دو تيم در نيمه نخست بدون گل به کار خود پايان دهند.


گزارش نيمه دوم:


نيمه دوم اين مسابقه نيز با برتري شاگردان جلالي آغاز شد. در همان ابتداي نيمه رضا نوروزي همانند نيمه نخست فرصت مناسب ديگري را از دست داد. شرايط آب و هوايي اهواز بسيار بدتر شده بود اما دو تيم همچنان به کار خود ادامه مي دادند. بازي در اختيار فولادي‌ها بود و پرسپوليسي‌ها براي کنترل آنها چندين بار به خطا متوسل شدند.

وحيد هاشميان براي پرسپوليس به ميدان آمد تا خط حمله اين تيم بتواند قدرت بيشتري بگيرد. در دقيقه 63 بازي بهترين موقعيت پرسپوليس به دست آمد که تيرک دروازه ميثاق معمارزاده اين تيم را نجات داد اما درست پس از يک دقيقه وحيد هاشميان توانست نخستين گل مسابقه را وارد دروازه فولاد کند.

پرسپوليسي‌ها که پس از گل جان تازه اي گرفته بودند به حمله هاي خود ادامه دادند و موقعيت هاي خوبي به وجود آوردند.

در دقيقه 67 بازيکنان پرسپوليس حمله ديگري را آغاز کردند که با دفاع تيم فولاد مواجه شدند. بازي در اين دقايق آرام تر شده بود و توپ در ميانه ميدان در جريان بود. ده نفره بودن فولاد در اين نيمه تاثير خودش را بر روي عملکرد اين تيم گذاشته بود تا شاگردان علي دايي بتوانند توپ و ميدان را در اختيار بگيرند.

بازيکنان فولاد در دقيقه 71 توانستند فرصت مناسبي پيدا کنند که سامان آقازماني با خطا بر روي بازيکن فولاد از حمله اين تيم جلوگيري کرد و يک کارت زرد را نيز به جان خريد. در ادامه آرش افشين جاي خود را به باکاري ياکيته داد.

مسابقه به دقيقه 80 خود رسيد و در همين دقيقه ميثاق معمارزاده ضربه زيبا هادي نوروزي را به کرنر فرستاد. پس از اين موقعيت بيشتر زمان مسابقه در ميانه زمين ادامه پيدا کرد.

دقايق پاياني مسابقه به سود شاگردان دايي سپري مي شد. فولادي ها که همه چيز را از دست رفته مي ديدند رو به يک بازي احساسي آورده بودند. در دقيقه 88 پس از خطاي سرلک بر روي محمد نوري بين اين دو بازيکن درگيري ايجاد شد که با اضافه شدن بازيکنان و داور مسابقه ادامه پيدا نکرد.

دقيقه پاياني مسابقه با يک بازي فيزيکي سپري مي شد. پرسپوليسي ها که خود را برنده بازي مي دانستند به حفظ توپ پرداختند تا در انتها اين تيم پرسپوليس باشد که با نتيجه يک بر صفر به پيروزي برسد و در بازي فينال حريف ملوان بندر انزلي شود.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 13 خرداد 1390برچسب:صعود, پرسپوليس, به فينال, جام,حذفي ,, ] [ 1:14 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ
آرشيو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 188
بازدید دیروز : 122
بازدید هفته : 390
بازدید ماه : 389
بازدید کل : 93622
تعداد مطالب : 202
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1