قالب وبلاگ
لوکس اسپرت LOX SPORT

لوکس اسپرت LOX SPORT
آخرین آخبار فوتبال روز ...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لوکس اسپرت و آدرس loxsport.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





شمس: اگر تنگ‌نظري‌ها نبود، برابر برزيل نتيجه بهتري مي‌گرفتيم
 

سرمربي تيم ملي فوتسال در جام‌جهاني 2008 گفت: اگر برخي تنگ‌نظري‌ها تيم ملي را آزار نمي‌داد، برابر برزيل نتيجه بهتري مي‌گرفتيم.


   حسين شمس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس در مورد شکست سه بر يک ملي‌پوشان ايران برابر برزيل در بازي روز گذشته تورنمنت چين اظهار داشت: اين‌طور که به من اطلاع دادند، گلر تيم برزيل اخراج شده و بچه‌ها چند توپ را به تيرک دروازه زده‌اند و کلا بازي دست تيم ما بوده است. در اين مسابقه تيم ملي بازي قابل‌قبولي را ارائه کرده‌ است.
وي ادامه داد: با توجه به اينکه تيم ملي در ديدار با برزيل، بازي قابل‌قبولي را ارائه کرده‌ است، اين تيم حتما روماني را هم شکست خواهد داد و با برد برابر چين و ژاپن، عنوان نايب‌قهرماني مسابقات را به خود اختصاص مي‌دهد.

شمس در پاسخ به اين سوال که سرانجام روياي برد تيم ملي فوتسال برابر برزيل چه زماني محقق خواهد شد، خاطرنشان ساخت: در تورنمنت چين با توجه به اينکه برزيلي‌ها همه چهره‌هاي شاخص‌شان را در اختيار نداشتند، مي‌توانستيم آنها را شکست دهيم. سرانجام اين اتفاق خواهد افتاد و مردم شاهد برد تيم ملي برابر اين تيم خواهند بود البته به شرطي که حاشيه اطراف تيم نباشد. اگر محمد کشاورز و افشين کاظمي که دو مهره کليدي تيم هستند به چين مي‌رفتند، شکست سه بر يک رقم نمي‌خورد.

مدرس AFC و فيفا که تيم ملي را در سفر به چين همراهي نکرده است، تصريح کرد: اگر با قدرت در مسابقات شرکت کنيم و آدم‌هايي مثل کريم منصوري (مديرعامل باشگاه منصوري) تنگ‌نظري نمي‌کردند و اجازه مي‌دادند کشاورز تيم ملي را همراهي کند، هم برابر برزيل شرايط بهتري داشتيم و هم اينکه وي براي همراهي منصوري در جام باشگاه‌هاي آسيا آماده‌تر مي‌شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:شمس, اگر تنگ‌نظري‌ها نبود,برابر برزيل نتيجه بهتري مي‌گرفتيم,, ] [ 16:3 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ
آرشيو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 185
بازدید دیروز : 122
بازدید هفته : 387
بازدید ماه : 386
بازدید کل : 93619
تعداد مطالب : 202
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1