قالب وبلاگ
لوکس اسپرت LOX SPORT

لوکس اسپرت LOX SPORT
آخرین آخبار فوتبال روز ...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لوکس اسپرت و آدرس loxsport.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





كاشاني:پژو 206 پاداش قهرماني بازيكنان پرسپوليس
 

سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: علي دايي راه شکست دادن مجيد جلالي را بلد است.


حبيب کاشاني پس از برتري پرسپوليس برابر سپاهان در ضربات پنالتي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس اظهار داشت: در ابتدا بايد از هواداران تشکر کنم. با وجود اينکه اين مسابقه در اول هفته برگزار مي‌شد و ساعت مناسبي هم نبود اما نزديک به 80 هزار تماشاگر به ورزشگاه آمدند و موقعيت حساس تيم را درک کردند.

وي ادامه داد: سپاهان تيم قدرتمندي است که قهرمان ليگ ايران شده و در مسابقات آسيايي نيز خوش درخشيده است. بازيکنان اين تيم از نظر روحي رواني بهتر از ما بودند اما بازيکنان ما نشان دادند که فرامين مربيان را در طول هفته به خوبي اجرا کرده‌اند و توانستيم بازي خوبي به نمايش بگذاريم.

کاشاني تاکيد کرد: امروز يک مارتن فوتبال بود و آنهايي که ادعا مي‌کردند بازيکنان پرسپوليس خوب بدنسازي نکردند ديدند که امروز تا دقيقه 120 دويدند آن هم در شرايطي که در اواخر فصل هستيم، بايد از کادر فني و مربيان بدنسازي و دروازه‌باني تشکر کنم که توانستند بازيکنان را آماده نگه دارند.

وي در مورد اينکه پرسپوليس مي‌تواند قهرمان شود يا نه به فارس گفت: مجيد جلالي تيم خوبي دارد اما در دو ديداري که پرسپوليس در ليگ برتر برابر فولاد انجام داده اين تيم را شکست داده‌ايم. علي دايي راه شکست دادن جلالي را بلد است و ما مي‌خواهيم با قهرماني در جام حذفي خودمان سهميه آسيا را کسب کنيم.

کاشاني در مورد پاداش پيروزي‌هاي پرسپوليس گفت: براي هر مسابقه تا فينال جام حذفي پاداش خاصي در نظر گرفته‌ايم. پاداش پيروزي برابر سپاهان نفري 2.5 ميليون تومان بود. در صورتي که فولاد را شکست دهيم به هر بازيکن 3 ميليون تومان پاداش خواهيم داد و در صورت کسب عنوان قهرماني نفري يک پژو 206 به بازيکنان اهدا خواهيم کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 9 خرداد 1390برچسب:كاشاني,:پژو 206 پاداش قهرماني ,بازيكنان پرسپوليس,, ] [ 1:20 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ
آرشيو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 128
بازدید دیروز : 122
بازدید هفته : 330
بازدید ماه : 329
بازدید کل : 93562
تعداد مطالب : 202
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1